Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt site - Hvad synes du?

Side 3 ud af 3 (29 indlæg)
Fra Hellerup
Tilmeldt 27. Nov 05
Indlæg ialt: 999
Fra  Atak A/S Skrevet kl. 22:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Jeppe,

Det synes jeg faktisk ikke lyder så tosset med sådan en video... Vil meget gerne vende tilbage til dig.. Tak :)

Og Hej magle..

Det er ikke mig der laver hjemmesiden, men en professionel webdesigner.. Og jeg gad godt at vide, hvad der ikke stemmer i overens med prof webdesign?

Umiddelbart... og det er jo min mening... Synes jeg ikke der er forskel fra min side til alle store nyhedsportaler idag.. Gå ind på berlingske, politiken, jp etc.. Er det bare mig?

Vi er jo en portal... Og faktisk er sidevisning pr. besøgende steget 400% siden det nye design..

William Atak | ATAK A/S - Frubjergvej 3, 2100 København Ø | TELEFON: +45 3510 5050 | WEB: www.atak.dk

Fra Køge
Tilmeldt 13. Sep 05
Indlæg ialt: 456
Skrevet kl. 22:56
Hej

Jeg kan egentlig godt lide siden og jeg kan sagtens forstå portaltankegangen. Så min kritik af siden går egentlig på søgemaskineoptimeringsdelen.

Her er i efter min mening kørt noget af sporet - der er simpelthen for meget genbrug af headers og titelliner og en skrigende mangel på småvigtige koder rundt omkring.

Hvis man vil køre en portal med vildt mange begreber (søgeord og nøgleord) så skal man også have en arkitektur og en kode der tillader en mangfoldiggørelse af dem.

Prøv at se denne liste over folk der tilbyder afspænding:

Her er titellinien: StressTerapi – Stress, Coaching, StressBehandling, Familie Terapi, Stresset, Terapi - der er ikke et ord om afspænding.

Held og lykke med det ...

Fra Hellerup
Tilmeldt 27. Nov 05
Fra  Atak A/S Skrevet kl. 23:03
Hej Karsten,

Mange tak :) 

Du har faktisk fat i den ende, hvor min webmaster ikke er særlig god, nemlig "Søgemaskineoptimering"... Jeg forstod godt det med titellinien under kategorien Afspænding.. og det er vist ret nemt at ændre for ham... Men hvad ser du ellers af fejl, så vi kan rette det også og få en bedre optimering...? Der er sikkert en del, for han indrømmer blankt, at det ikke er hans stærke side..

Han åbnede hans første PHP bog for 2½ måned siden, og har programmeret hele siden fra bunden..

William Atak | ATAK A/S - Frubjergvej 3, 2100 København Ø | TELEFON: +45 3510 5050 | WEB: www.atak.dk

Fra Køge
Tilmeldt 13. Sep 05
Indlæg ialt: 456
Skrevet kl. 23:38
Men hvad ser du ellers af fejl, så vi kan rette det også og få en bedre optimering...?

Hej William

Nu skal jeg passe meget på med ikke at lyde arrogant for det er ikke meningen ... men:

Jeg har ikke overskud/lyst til gratis at gå i detaljer med hvad jeg ser af fejl på dine sider ud over det jeg allerede har nævnt - som blot var ment som en overordnet kommentar til at i manglede seo delen.

Men set fra mit meget hurtige view af sitet så mangler i en strategi for hvordan i skal indekseres og på hvilke ord der skal rankes - kort sagt så mangler der ting såvel taktisk som teknisk. Ellers vil jeg tillade mig at pege på min egen hjemmeside hvor du kan se hvad jeg har af "gode råd".

Jeg synes du og din programmør blandt andet skulle kigge på en god model for søgemaskineoptimering - som Mikkel har beskrevet på sin blog. http://www.demib.dk/arta-soegemaskineoptimering-222.html

Ellers er der den hårde men lærerige vej ved at læse en masse om skidtet - eller den korte men dyre vej til at betale sig fra det. Både jeg og andre søgemaskinefolk på Amino giver sikkert gerne et tilbud.

God arbejdslyst

Fra Hellerup
Tilmeldt 27. Nov 05
Fra  Atak A/S Skrevet kl. 10:41
Hej Karsten,

Nej du lyder bestemt ikke arrogant.. Det er meget fair...

Mon ikke man kan lave en byttehandel med en SEO ekspert? Vi får SEO råd, og du får designet bannere? bytte bytte købmand :D:D

Fra Frederiksberg C
Tilmeldt 4. Jan 07
Indlæg ialt: 245
Skrevet kl. 00:43
Dato: 09-02-2007 22:14:21
Forfatter: William Atak

Umiddelbart... og det er jo min mening... Synes jeg ikke der er forskel fra min side til alle store nyhedsportaler idag.. Gå ind på berlingske, politiken, jp etc.. Er det bare mig?

Der "gælder" nogle regler for webdesign - heriblandt nogle om hvordan elementer kobles sammen/adskilles. En måde at adskille 2 bokse med forskelligt indhold er afstand i mellem dem, en anden er at indramme dem hver for sig - en tredje er at give dem forskellig baggrundsfarve (og der er mange mange flere måder...).

På din side er der simpelthen så mange bokse, så vi ikke længere kan finde ud af at adskille dem fra hinanden. Du har masser af firkantede billeder mv. med mellemrum mellem hinanden. I indholdet har du på forsiden 3 bokse adskilt med en border magen til den i højre side osv. Der er simpelthen så mange elementer, som ser ens ud - så vi ikke kan finde ud af at adskille dem fra hinanden. På f.eks. jp.dk er det meget tydeligere hvad der hører sammen.

Det er måske lidt knudret - men jeg formulerer mig ikke altid lige skarpt på denne tid af døgnet:)

www.nfdesign.dk

Fra Hellerup
Tilmeldt 27. Nov 05
Fra  Atak A/S Skrevet kl. 16:04
Hej Mads,

Tak for din besked.. Ja, jeg kan godt følge dig i det, du skriver... Jeg var lige inde på de nyhedssider igen, og jeg kan godt se, at JP er den "pæne" af slagsen mht. opbygning. For jeg synes nemlig stadig det ser rodet ud, når nyhederne ikke er mere delt op udover overskrifterne i fed skrift og større font. Men det må være smag og behag.. Eller også har jeg bare meget dårlig smag i forhold til alle andre... hehe... Jeg synes nemlig boksene giver et bedre overblik i hjemmesiden... Jeg er måske helt ved siden af

Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 17:39
Flot side, jeg kan specielt godt lide din font. Hvad er det for en du har brugt?

jesper

Fra København
Tilmeldt 14. Nov 06
Indlæg ialt: 241
Skrevet kl. 17:47

Men set fra mit meget hurtige view af sitet så mangler i en strategi for hvordan i skal indekseres og på hvilke ord der skal rankes - kort sagt så mangler der ting såvel taktisk som teknisk. Ellers vil jeg tillade mig at pege på min egen hjemmeside hvor du kan se hvad jeg har af ''gode råd''.

Det fyraftensmøde om søgemaskineoptimeting som du skriver om var d. 8. februar. Kommer der et til?

Hilsen
Allan

Side 3 ud af 3 (29 indlæg)