Nu læste jeg lige tråden igennem, og vil godt nok sige at den her, virkelig fangede mig. Den er simpelhen fangende, og der er ikke alle de "alt for lyse" farver med, hvilken jeg betragter som noget godt.
Den øverste er flot og seriøs, du skal bare lige tjekke at mellemrummene har samme størrelse og så bør skyggerne gå hele vejen op bagpå. Ville det hænge bedre sammen hvis mellemrummene var røde?
Den nederste er den der fænger pga den gule. Det SER man. Ellers enkel og fin.
Skulle du lige prøve at lave en kombi af de to, hvor der er gule mellemrum og gult www? Og på denne version starte med et bredt billed at close-up cowboybukser, så din tekst, og så 3 smalle billeder af drengene? Måske endda spejlvendt - altså 3 smalle, tekst og det brede close-up!
Og hvad med idéen at putte "se mere på kidsshop.dk" ind i en form for stempel, som står vinklet bare 7 grader?
der blev en verden til forskel ved blot at ændre bagrund til gul, så jeg kan faktisk selv godt lide det sidste. men da baggrund var grå, ja der var jeg stadig tilhænger af det andet layout.
Jeg er jo nødt til at være ærlig, hvis min feedback skal have nogen betydning, og jeg kan ikke lide nogen af dem. Jeg synes, de ser triste ud - kedelige. De motiverer mig ikke :-(
Mvh
Thomas
Jeg er meget enig! Det nederste er helt klart det bedste, men langt fra godt. Du skal have noget som fanger langt bedre.
Prøv med nogle mere klare linjer og farver.
Automatiser din marketing rapportering med Unvault.io.
Hey Det sidste du ko med kunne jeg rigtig godt li, dog ikke i den gulde version. min personlige favorit, e den grå.
dog ville jeg nok fremhæve websitet lidt mere, ved dog ikke om det har noget betydning, går ud fra at et banner skal få folk til at besøge sitet ved at man trykker på det ?
Jeg må være helt ærlig med dig her, og fortælle dig hvordan jeg synes landet ligger - du spørger trods alt om feedback.
Først og fremmest hvad er din målgruppe? - så vidt jeg kan forstå på dit banner er det drenge i alderen 2-12 år? så formentlig skal du sælge til mødrene, da det de færreste drenge som shopper på nettet i den alder.
Jeg synes ikke at dit baggrundsbillede er særlig blikfangende, og farverne som er valgt virker for mig meget kedelige. Det kunne lige så godt sælge alt muligt andet end børne-drenge tøj.
Udover dette hvis jeg skulle vælge et af de 3 overstående, ville jeg klart vælge det nederste, da det var det der først fangede mit blik..