Jeg kigger lige på det og ser om jeg kan komme op med noget, ellers søg hjælp hos nogle af de kreative herinde..de kan med sikkerhed lave noget der er 100x bedre på rekordtid.
Jeg kigger lige på det og ser om jeg kan komme op med noget, ellers søg hjælp hos nogle af de kreative herinde..de kan med sikkerhed lave noget der er 100x bedre på rekordtid.
Takker :) sagen er bare at jeg skal ha' noget klar allerede mandag morgen, og denne er blot en af 6-8 stk.
Jeg er også mest til den nederste. Og det er alene pga at du har fremhævet teksten i det blå.
Men ellers så synes jeg faktisk ikke at billedet giver så meget. Flot billed ingen tvivl om det. Men man skal liiiige lure lidt på det først inden man ser at set er et bælte og så tænker man: Hvad er det her? Nogen der sælger bælter? Og når man så har tænkt det søger øjet lyn hurtigt over til venstre. Men her er det KUN den blå kasse med shop online... som man fanger og læser. De bordeaux forsvinder fuldstændig. Ved godt du har prøvet at holde det fint og nysseligt, som du siger. Men det giver desværre ikke en lyst til at klikke
Prøv at fremhæv DRENGETØJ STR. 2-12 ÅR. (og skriv bare str. det andet er for langt) Brug en anden lys baggrundsfarve, der fænger. Ved godt at gul er tilbudsøv og mindre køn, men den ville virke i det her tilfælge. En pangfarve. Måske skulle du også prøve at smide Det er tid... hen til højre, som en form for citat? Har Retour Denim et logo? Prøv at zoome lidt ud på billedet, så man fornemmer mere cowboybukser frem for bælte.