Søger du et firma el. et par gutter der kan hjælpe? Prøv evt. at tage fat på Jørn fra Paletten, de benytte et par gange årlige et vagtfirma, måske han kan hjælpe med en kontakt.
Søger du et firma el. et par gutter der kan hjælpe? Prøv evt. at tage fat på Jørn fra Paletten, de benytte et par gange årlige et vagtfirma, måske han kan hjælpe med en kontakt.
Hej Annette.
Jeg beklager jeg ikke har formuleret mig tydeligt nok, jeg skrev tråden på min telefon.
Det jeg søger er professionelle vagter. Det skal det være efter lovgivningen på området. Dog søger vi OGSÅ et par gutter, eller tre som i fremtiden vil hjælpe med forskellige ting under festerne.
Til andre interesserede kan det tilføjes at vi i fremtiden vil arrangere en del fester i både viborg, og andre byer. Så en given partner vil altså kunne få en del arbejde i fremtiden.
Jeg kender godt Jørn. De dørmænd han benytter mener jeg dog selv har arbejde i alle weekender.
Kontakt mig gerne hvis du har specielle tanker, eller måske har en given person der har interesse, selvom personen ikke er vagt. Arbejdet er naturligvis lønnet.