Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Annonceplads på diverse sider til salg, eller vi kan dele i porten hvis du styrer annoncerne

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa, jeg ejer og driver en del forskellige hjemmesider og har en masse annonceplads som pt slet ikke udnyttes. Der er vel ca 80 hjemmesider af svingende kvalitet, og de handler om alt muligt forskelligt lige som fx biler, antivirus, rejser og golfkøller, men intet om sex eller hurtige penge og den slags umoralske ting, det vil jeg ikke røre ved.

Min primære partner pt. er Adsense og dem er jeg godt tilfreds med.

Men jeg har plads til flere annoncer på nogen sider, og andre sider er ikke kvalitetsmæssigt klar til adsense endnu, så der er masser af plads. Jeg gider simpelthen ikke administrere det mere, så jeg søger en partner som bare får lov at styre det show og så kan vi dele i porten. Det skal selvfølgelig være noget som giver lidt indtægt  og være moralsk forsvarligt og ikke noget som generer brugerne, det er kravene.

Jeg har senest forsøgt mig med OpenX, men det kræver at jeg sidder og opretter annoncer osv og det gider jeg ikke mer. Og OpenX bliver hele tiden udsat for malware og jeg holder mig langt fra OpenX nu og i fremtiden.

Har du en løsning, så skriv herinde, og så kan jeg kontakte dig hvis jeg synes det ser interessant ud.

Herunder kan du se de formater som jeg pt har plads til:

if (($width==120)&&($height==600)){
    return 'skriv_script_her';
} else if (($width==160)&&($height==600)){
} else if (($width==468)&&($height==60)){
} else if (($width==728)&&($height==90)){
} else if (($width==300)&&($height==250)){
} else if (($width==336)&&($height==280)){
}

Du skal sådan set bare give mig et tilbud jeg ikke kan modstå og udfylde hvor der står skriv_script_her og så er vi partnere.

Du skal vide, at dine annoncer vil blive vist som 2. prioritet, dvs på de sider som ikke kan indsættes adsense på, og på de sider hvor der er plads til mere end 3 annoncer, for jeg indsætter aldrig mere end 3 adsense annoncer på en side. Hvis det viser sig at du er rigtig god til det shit, så kan vi se på om du får mere plads og evt lave noget mere sammen.

Du vil muligvis gerne have siderne opdelt i kategorier, og det kan jeg godt ordne. Faktisk er siderne allerede delt lidt ind i sider om rejser, sport, biler, software osv. Eller hvis du vil have sidens primære søgeord indsat i dit script, så kan jeg også fikse det. skriv hvad du ønsker, så kan jeg se på det.

Ser frem til at høre fra en eller anden :o)

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 18:16

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Odense
Tilmeldt 12. Mar 07
Indlæg ialt: 103
Skrevet kl. 18:45

Hej Michael,

Jeg er også interesseret i at høre lidt mere om mængden af trafik og hvor den stammer fra (Organisk?)

Med venlige hilsner
Kim Biesbjerg

Mind-Set.dk - lydbøger til personlig udvikling

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:54

Ja kun organiske besøg.

Antal besøg. Jeg har lige kigget på det. Der er flest besøg på de sider hvor jeg viser adsense annoncer. Nogen af siderne har kun 50 unikke besøg om ugen, andre har 800. Det ligger vist derimellem. Det er ikke det helt vilde, men når man lægger de mange sider sammen, så bliver det altså til mange besøg.

Kvalitet: Det har noget med tid at gøre, jeg har simpelthen ikke haft tid til at arbejde med siderne. Når jeg havde 1 eller 2 timer, så skulle jeg sidde og redigere de reklamer i OpenX, og jeg hader det shit. Det siger mig intet :o) Jeg vil hellere arbejde med at udbygge systemet og lave seo og nye design på systemet. Jeg vil programmere! Og så er det planen at der skal sættes en redaktør til at skrive noget mere kvalitetsindhold på siderne og så kan jeg hurtigt åbne nogen flere sider.

Jeg skal nok få sidernes kvalitet og organiske position til at stige med tiden og antallet af besøgende til at stige, men jeg foretrækker at gøre det når jeg har tid og lyst. Og hvis jeg kan se at der kommer indtægter ind, så får jeg som regel mere lyst.

Jeg er også åben for at programmere funktioner der kan gøre det lettere for dig at være reklamepartner.

Jeg vil bare ikke passe de reklamer mere :o) Det skal passe sig selv, ligesom Adsense gør. Jeg har søgt Internettet tyndt, men der findes jo ikke noget alternativ til Adsense. Og jeg vil ikke vise Adsense reklamer før siderne opfylder Adsense betingelser.

Jeg mangler som sagt nogen flere reklamer på nogen af siderne, og andre sider mangler jeg reklamer indtil siderne er kvalitetsmæssigt gode nok til Adsense.

Men hvis du nu kan tjene mere end Adsense, så viger jeg da os gerne så du får mere reklameplads og lege på.

Men lad nu være med at forestille dig at du skal sidde og styre reklamerne på hver enkelt side, det duer simpelthen ikke. der er ikke nok besøg til det kan gå rundt. Nej du skal forenkle det og måske har du et system i forvejen, som vi kan smide ind. Det kan være du har delt dine reklamer op i kategorier, eller hvad ved jeg, så er det ikke så svært at implementere på mine sider.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:00

f.eks kan jeg nemt lave noget i retning af:

if (($width==120)&&($height==600)){
    return 'skriv_dit_script_her'.$kategori_nummer_eller_primaere_keywords_eller_whatever.'resten_af_scriptet_her';
} else if (.....

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 15:41

Prøv at tage kontakt til Tradedoubler. Udover at være et affiliatenetværk, så styrer de også annoncer for eksempelvis QXL. Det er en anden slags annoncører end dem i affiliatedelen og annoncerne er klik og visningsafregnet. De garanterer minimum 1,75 kr. pr. klik.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)