Hejsa, jeg ejer og driver en del forskellige hjemmesider og har en masse annonceplads som pt slet ikke udnyttes. Der er vel ca 80 hjemmesider af svingende kvalitet, og de handler om alt muligt forskelligt lige som fx biler, antivirus, rejser og golfkøller, men intet om sex eller hurtige penge og den slags umoralske ting, det vil jeg ikke røre ved. Min primære partner pt. er Adsense og dem er jeg godt tilfreds med. Men jeg har plads til flere annoncer på nogen sider, og andre sider er ikke kvalitetsmæssigt klar til adsense endnu, så der er masser af plads. Jeg gider simpelthen ikke administrere det mere, så jeg søger en partner som bare får lov at styre det show og så kan vi dele i porten. Det skal selvfølgelig være noget som giver lidt indtægt og være moralsk forsvarligt og ikke noget som generer brugerne, det er kravene. Jeg har senest forsøgt mig med OpenX, men det kræver at jeg sidder og opretter annoncer osv og det gider jeg ikke mer. Og OpenX bliver hele tiden udsat for malware og jeg holder mig langt fra OpenX nu og i fremtiden. Har du en løsning, så skriv herinde, og så kan jeg kontakte dig hvis jeg synes det ser interessant ud. Herunder kan du se de formater som jeg pt har plads til: if (($width==120)&&($height==600)){ Du skal sådan set bare give mig et tilbud jeg ikke kan modstå og udfylde hvor der står skriv_script_her og så er vi partnere. Du skal vide, at dine annoncer vil blive vist som 2. prioritet, dvs på de sider som ikke kan indsættes adsense på, og på de sider hvor der er plads til mere end 3 annoncer, for jeg indsætter aldrig mere end 3 adsense annoncer på en side. Hvis det viser sig at du er rigtig god til det shit, så kan vi se på om du får mere plads og evt lave noget mere sammen. Du vil muligvis gerne have siderne opdelt i kategorier, og det kan jeg godt ordne. Faktisk er siderne allerede delt lidt ind i sider om rejser, sport, biler, software osv. Eller hvis du vil have sidens primære søgeord indsat i dit script, så kan jeg også fikse det. skriv hvad du ønsker, så kan jeg se på det. Ser frem til at høre fra en eller anden :o) |
Vil du sende en PB med statistik, sidevisninger osv.