Hej Amino'er, Jeg har et stort parti JorgObé Peel Off Mask på lager.
JorgObé er et dansk skin care brand, som udvikler kvalitets hudpleje. Produktet og brandet er forholdsvis nyt på det danske marked, men har allerede oplevet en markant salgsfremgang, og har tilmed opnået en stor anerkendelse blandt forbrugeren. Jeg har solgt disse masker på Trendsales, og har oplevet en stor efterspørgelse på produktet på trods af jeg kun har brugt ”galleriannonce” som markedsføring. Har solgt over 1000 masker på lidt over en måned, og har opnået 99 procent tilfredshed.
Er sikker på det vil rykke et sted med et større besøgstal.
Trendsales: http://www.trendsales.dk/annoncer/jorgob-peel-off-mask-reducerer-hudorme-og-urenheder/18982700?forum=155&road=my_items&search=0&status=
Jeg har super lækkert pr-materiale samt produkt tekst, som jeg selvf. kan sende. Se mere på www.jorgobe.dk
Har ovenstående interesse eller har I yderligere spørgsmål, er I meget velkommen til sende mig en PM.
Nedenstående er en beskrivelse af maskens effekt.
Beskrivelse: JorgObé Peel Off Mask er en unik ansigtsmaske specielt fremstillet til at minimere og forebygge hudorme og urenheder. Masken renser effektivt i dybden, fjerner døde hudceller og reducerer hudens overskydende fedtproduktion. Efterlader huden ren med en opfriskende følelse.
|
.