Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Podcast med Thomas Rosenstand - Noget du vil spørge ham om??

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Herning
Tilmeldt 25. Feb 10
Indlæg ialt: 1054
Fra  Adwords Bureauet Help2go - Online markedsføring & Branding Skrevet kl. 07:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer,

Thomas har været så flink at sige ja til at medvirke i en podcast på vores kommende iværksætter blog / podcast side Ingrowth.

Jeg skal snakke med Thomas på mandag, og vil høre jer aminoer om der er noget som i  kunne tænke jer kom med i podcasten?.

Forventer at snakke om følgende emner: Hvordan han startede som iværksætter, hvordan han er blevet et personligt brand, hvordan han er kommet igennem hele processen med at skrive SEO-lex.

Håber i har nogle interessante spørgsmål.

PS. Tilmeld jer lige vores facebook gruppe, og nyhedsbrev og få besked når vi åbner Smile. Det kan gøres her

Fra Herning
Tilmeldt 25. Feb 10
Fra  Adwords Bureauet Help2go - Online markedsføring & Branding Skrevet kl. 09:59
Fra Herning
Tilmeldt 25. Feb 10
Fra  Adwords Bureauet Help2go - Online markedsføring & Branding Skrevet kl. 12:43

Jeg bumper da lige endnu engang. Det kan da ikke passe at alle aminoer holder weekend??  Smile

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 12:47

Hvordan kom han igang med SEO?

Hvad lavede han før SEO?

Hvilke metoder og eventuelle programmer brugte han til at skrive SEO LEX?

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 12:50
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Jeg vil gerne høre ham om hvordan han umiddelbart ser på samarbejdet mellem Bing og Facebook. Facebook shops og Facebook topics får tilsyneladende første prioritet i Bings søgeresultater, og samtidig bliver søgemaskinen Bing vel en intern søgemaskine på Facebook.

Facebook vil tydeligvis lave et net i nettet, og det jo egentligt smart nok " lad os få det hele ordnet et sted ", er strategien.

Dine venner og dine "fans " bliver dine backlinks.

Samtidig åbner Facebook mere og mere op for regulære shops på Facebook, og en slags intern facebook betalingsenhed " Facebook Credits " er på tegnebrædtet.

Imens det her sker, så vælter Google rundt og kaster sig over tusinde projekter og tiltag, mange af dem (som jeg ser det ) kun for at maksimere profit, og ikke for brugervenlighedens skyld. Den brugervenlighed som engang gjorde Google til det de er idag.

Et langt spørgsmål, men et ret essentielt et for SEO og netmarkedsførings folket :-)

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra Herning
Tilmeldt 25. Feb 10
Fra  Adwords Bureauet Help2go - Online markedsføring & Branding Skrevet kl. 13:00

Jimi Hove:

Jeg vil gerne høre ham om hvordan han umiddelbart ser på samarbejdet mellem Bing og Facebook. Facebook shops og Facebook topics får tilsyneladende første prioritet i Bings søgeresultater, og samtidig bliver søgemaskinen Bing vel en intern søgemaskine på Facebook.

Facebook vil tydeligvis lave et net i nettet, og det jo egentligt smart nok " lad os få det hele ordnet et sted ", er strategien.

Dine venner og dine "fans " bliver dine backlinks.

Samtidig åbner Facebook mere og mere op for regulære shops på Facebook, og en slags intern facebook betalingsenhed " Facebook Credits " er på tegnebrædtet.

Imens det her sker, så vælter Google rundt og kaster sig over tusinde projekter og tiltag, mange af dem (som jeg ser det ) kun for at maksimere profit, og ikke for brugervenlighedens skyld. Den brugervenlighed som engang gjorde Google til det de er idag.

Et langt spørgsmål, men et ret essentielt et for SEO og netmarkedsførings folket :-)

Puha ja det var langt, jeg skal prøve at få det med Smile

Btw.. Det var sku på tide at der var nogle iværksættere som stod op Big Smile

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 13:07
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ja, jeg ved godt det ikke er det gængse korte spørgsmål :-)

Det er også noget der er svært at vurdere før det kører helt med Bing og Facebook, og når det er så nyt, så ved jeg også at markedføringsfolk helst ikke vil dele for meget ud af , hvordan de ser det nye marked. De skal jo selv ind og bide sig fast før alle andre ;-)

Men altså jeg ser Google som stående med et svagere produkt end nogensinde før, og nu får de skarpere konkurrence end nogensinde før- spændende er det da

Og nej jeg siger ikke at Google vil dø.. men de kan vidst godt begynde at sige farvel til en stor del af markedet, er min ydmyge vurdering :-)

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra Herning
Tilmeldt 25. Feb 10
Fra  Adwords Bureauet Help2go - Online markedsføring & Branding Skrevet kl. 18:18

Er der ikke flere med nogle spørgsmål her på en lørdag aften??

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 01:14

jo jeg har et, er han afhængig af kaffe?

fordi han bruger godt nok meget kaffemaskiner som eksempel i seo-lex.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)