hvad var han med i for?? jeg fik ikke lige hørt det desværre |
Er Thomas med?
Nogle der har et klip
hvad var han med i for?? jeg fik ikke lige hørt det desværre |
Er Thomas med? |
.
sorry ikke direkte deltager men blevt interviwet fra tilskuerpladserne |
Jeg aner ikke engang, hvad talent 2010 er? |
så har jeg netop fundet din dobbeltgænger, selv kæresten som ikke aner hvem du er sagde jo det er ham da jeg viste dit billede frem.... haha så mange polske øl har jeg da skuttet drukket endnu |
Tja... Jeg antager, det er et dansk tv-program, og eftersom jeg ikke har været i Danmark i et år, kan jeg med sikkerhed sige, at det ikke er mig. Om jeg har en dobbeltgænger? Det ku' da være sjovt.
|
det ville da være total nitte for dig thomas, tænk en konkurent at have mod sig ;-)
talent(løs) er et program hvor folk der mener de har talent danser/synger osv stiller op og bliver bedømt næsten ligeså god underholdning som mit nye yndlingsprogram amalies verden... hehe |
Så er jeg med. Jeg har ikke bare antydningen af talent til hverken sang eller dans - og jeg kunne ikke drømme om at være publikum til sådan en sag heller. Verden er stor nok til en dobbeltgænger, og det siges jo, at vi alle har sådan en karl et sted derude. |
på de billeder er der ingen sammenlignen, men det syntes jeg godt nok der var i tv :-) jeg håber da virkelig ikke jeg har en dobbeltgænger, stakkels mand ihvertfalde så |