Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad er rimeligt at betale for 14 m2 kontor om mdr. ude i Sydhavnen?

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 09:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Lagersalg123 - JEN:
Sydhavnen er sydhavnen - og det er bare ufedt., andet kan jeg ikke sige om det. Snobberi? - Ja.. but I don´t care.

Jeg tror ikke at BMW, Telenor, Nokia m.fl. deler den samme holdning Wink.

Blot til info, ud fra jeg kan læse i vores lokalavis, så er normal gennemsnitlig kontor-leje i Allerød (3450) på imellem 600 og 1.000 kr. pr. kvm om måneden, afhængigt af hvor i byen det er og om der er nogle ekstra faciliteter med - f.eks. fælles reception, mødelokaler m.m.

/Jesper

Fra Brædstrup
Tilmeldt 19. Sep 10
Indlæg ialt: 173
Skrevet kl. 09:58
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har et lukket kontor på 16 kvm.. Showroom på 15 kvm og gang areal på ca 10... Det giver jeg 2.300 for om måneden inkl. fri kaffe, fri internet og alle de pakeringspladser jeg kan tygge i mig... JEG ELSKER JYLLAND!!!

Reklameartikler, Tøj, alt til Visuel Branding - www.donitez.dk

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 10:35

Jesper Norbøll:
Jeg tror ikke at BMW, Telenor, Nokia m.fl. deler den samme holdning Wink.

Det er stadig et ufedt sted uanset disse brands tilstedeværelser. Infrastrukturmæssigt er det dog ok da det er tæt på lufthavn/motorvej/city.

Til spørgsmålet om man vil betale højere pris i SV end i Ø/V/K/Frb for et kontorhotel, så er for mit vedkommende svaret aldrig Smile

Køb ren argan olie her

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 10:40

Jesper Norbøll:
Blot til info, ud fra jeg kan læse i vores lokalavis, så er normal gennemsnitlig kontor-leje i Allerød (3450) på imellem 600 og 1.000 kr. pr. kvm om måneden, afhængigt af hvor i byen det er og om der er nogle ekstra faciliteter med - f.eks. fælles reception, mødelokaler m.m.

De priser lyder ikke rigtige. Så ville de samme 14 kvm som hos Regus koster 4.700 kr. pr. måned, koste mellem 8.400 og 14.000 kr. pr. måned.

Godt nok er der lækkert i Allerød, med det lyder i hvert fald forkert :o)

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 10:46

Køb ren argan olie her

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 10:57

Det ser noget mere rigtigt ud. Kunne heller ikke forstå, at det skulle være så meget dyrere i Allerød, end i københavn.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 15:22

Ja, det var en skrivefejl fra min side af.

Der skulle have stået 600 - 1.000 kr. pr. kvadratmeter OM ÅRET - ikke om måneden som jeg fik skrevet.

/Jesper

Fra København
Tilmeldt 6. May 09
Indlæg ialt: 470
Fra  WebGain Skrevet kl. 15:33

Hvad med at nøjes med en kontorplads? Der findes mange kontorfællesskaber der er rigtig gode. Jeg har selv arbejdet på et inde på strøget i København. Selvom det ikke er lukket kontor, følte jeg ikke at man blev forstyrret i sit arbejde. Alle har jo travlt med hver sit, men til gengæld kommer man ud og ser andre mennesker, hvilket kan være rart med en enkeltmandsvirksomhed på fuldtid :)
Kontorpladser er også ret billige på selv gode adresser. 

Webdesign, optimering og online markedsføring. Se mere på WebGain.dk

Tilmeldt 4. Oct 09
Indlæg ialt: 222
Skrevet kl. 04:21

Simon Mørk Hermansen:

Hvad med at nøjes med en kontorplads? Der findes mange kontorfællesskaber der er rigtig gode. Jeg har selv arbejdet på et inde på strøget i København. Selvom det ikke er lukket kontor, følte jeg ikke at man blev forstyrret i sit arbejde. Alle har jo travlt med hver sit, men til gengæld kommer man ud og ser andre mennesker, hvilket kan være rart med en enkeltmandsvirksomhed på fuldtid :)
Kontorpladser er også ret billige på selv gode adresser. 

Hej Simon

Vi kan desværre ikke nøjes med en kontorplads, da vi også skal bruge kontorloaklet som mindre lager af fysiske varer - som gerne skulle være låst inde.

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)