Sydhavnen er sydhavnen - og det er bare ufedt., andet kan jeg ikke sige om det. Snobberi? - Ja.. but I don´t care.
Jeg tror ikke at BMW, Telenor, Nokia m.fl. deler den samme holdning .
Blot til info, ud fra jeg kan læse i vores lokalavis, så er normal gennemsnitlig kontor-leje i Allerød (3450) på imellem 600 og 1.000 kr. pr. kvm om måneden, afhængigt af hvor i byen det er og om der er nogle ekstra faciliteter med - f.eks. fælles reception, mødelokaler m.m.
Jeg har et lukket kontor på 16 kvm.. Showroom på 15 kvm og gang areal på ca 10... Det giver jeg 2.300 for om måneden inkl. fri kaffe, fri internet og alle de pakeringspladser jeg kan tygge i mig... JEG ELSKER JYLLAND!!!
Reklameartikler, Tøj, alt til Visuel Branding - www.donitez.dk
Blot til info, ud fra jeg kan læse i vores lokalavis, så er normal gennemsnitlig kontor-leje i Allerød (3450) på imellem 600 og 1.000 kr. pr. kvm om måneden, afhængigt af hvor i byen det er og om der er nogle ekstra faciliteter med - f.eks. fælles reception, mødelokaler m.m.
De priser lyder ikke rigtige. Så ville de samme 14 kvm som hos Regus koster 4.700 kr. pr. måned, koste mellem 8.400 og 14.000 kr. pr. måned.
Godt nok er der lækkert i Allerød, med det lyder i hvert fald forkert :o)
Hvad med at nøjes med en kontorplads? Der findes mange kontorfællesskaber der er rigtig gode. Jeg har selv arbejdet på et inde på strøget i København. Selvom det ikke er lukket kontor, følte jeg ikke at man blev forstyrret i sit arbejde. Alle har jo travlt med hver sit, men til gengæld kommer man ud og ser andre mennesker, hvilket kan være rart med en enkeltmandsvirksomhed på fuldtid :) Kontorpladser er også ret billige på selv gode adresser.
Webdesign, optimering og online markedsføring. Se mere på WebGain.dk
Hvad med at nøjes med en kontorplads? Der findes mange kontorfællesskaber der er rigtig gode. Jeg har selv arbejdet på et inde på strøget i København. Selvom det ikke er lukket kontor, følte jeg ikke at man blev forstyrret i sit arbejde. Alle har jo travlt med hver sit, men til gengæld kommer man ud og ser andre mennesker, hvilket kan være rart med en enkeltmandsvirksomhed på fuldtid :) Kontorpladser er også ret billige på selv gode adresser.
Hej Simon
Vi kan desværre ikke nøjes med en kontorplads, da vi også skal bruge kontorloaklet som mindre lager af fysiske varer - som gerne skulle være låst inde.