Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Undskyld mig!?

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Efter at have brugt de sidste 2-3 timer på at kigge ældre tråde igennem, og de sidste 4-6 aftener på at afprøve forskellige programmer.

For det første er jeg ikke med på hvad forskellen er på et ERP system og et CRM system er. Lad det nu ligge.

Jeg søger et regnskabsprogram, integreret med webshop.

I varekortet skulle man kunne følgende:
-Varenr
-Varetekst
-indkøbspris (valutaafhængig)
-Vejl. Udsalgspris
-Udsalgspris engros
-Udsalgspris detail

Derudover sælger jeg til kæder. Så jeg skal kunne oprette "kunder" inden i en kunde. Dvs. fx. "blockbuster kæden". Så taster jeg dem ind, og derefter skal jeg bestemme hvilken butik det så er til.
Det ville være nok hvis man kunne gemme fx. 20 forskellige leveringsadr. på en kunde.

Det skal være overskueligt. Jeg er vandt til at bruge Navision ( dog ikke til mit firma ) - Men et andet firma jeg er ansat i. De kan meget af det jeg søger. Men jeg mener det er en urealistisk høj pris at betale for en lille enkeltmandsvirksomhed. alene for et it system.
Man kan immervæk få mange blyanter for 100.000 kr.

Nogle der har nogle ideér til mig?.

Jeg bruger summa summarum idag, men heller ikke det er jeg tilfreds med.

håber i kan hjælpe

Fra Herning
Tilmeldt 8. Dec 09
Indlæg ialt: 585
Skrevet kl. 15:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peter Astrup

Economic kan integreres med din webshop. Jeg vil foreslå at du kontakter Economic så kan en af deres konsulenter let guide dig igennem Deres online materiale hvor du kan se hvordan det fungerer.

Ved foriøvrigt også at en af deres konsulenter er aktiv her på amino, mon ikke han melder sig.

de bedste hilsener

Anders Mikkelsen

Nr1

Fra Malmö
Tilmeldt 15. Jul 09
Indlæg ialt: 122
Skrevet kl. 16:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bruger selv winfinans og mange af dine ønsker er allerede i systemet.

Mht. "kunder" inden i en kunde, så foreslår jeg, at du ringer og spørger dem ad, om det er noget det kan. ellers kan det laves.

De er billige og har to forskellige netversioner.

tjek dem ud på www.winfinans.dk

Mvh Diana

 

House of Sensus ApS er et bogførings - og revisionsfirma.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Diana. Kan man have 2 salgspriser og indkøbspris i forskellig valuta?

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 14:40
Hvor mange stjerner giver du? :

peterastrup:

For det første er jeg ikke med på hvad forskellen er på et ERP system og et CRM system er. Lad det nu ligge.

ERP = Enterprise Resource Planning, kan håndtere stort set alle virksomhedens funktioner, såsom økonomi, lagerstyring, løn, ordrehåndtering etc. etc.

CRM = Customer Relationship Management, er primært designet til at holde styr på kundeaktiviteter såsom kontaktoplysninger, kampagner, tilbud, pipeline etc.

Sådan groft sagt. Smile

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Fra København
Tilmeldt 2. May 09
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 14:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peter

Tror du skal tage kontakt til et Navision hus også..

Det behøver ikke koste 100.000 kr for en én bruger løsning..

Simon

 

webworker på www.papirshop.dk

 

Fra Odense S
Tilmeldt 6. May 10
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 15:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peter

Vi bruger selv Navision og er rigtigt glade for det. Som Simon siger, så behøver det ikke at koste 100.000 at komme i gang med Navision. Sådan var det bare i gamle dage, men den tid er over.

Jeg kan anbefale dig at tage kontakt til Novitas (http://www.novitas.dk) . De har leveret os økonomistyringssystemet Microsoft Dynamics NAV (Navision) som er integreret fuld med vores Magento baseret webshop.

De leverer også Navision / Dandomain integration, hvis du ønsker at bruge Dandomain webshop.

Vi har været igennem den samme proces som dig. Vi har prøvet flere forskellige regnskabssystemer som e-conomics, winfinans og summa summarum, men Navision er uden tvivl den mest overlegne af alle systemerne.

Fra Værløse
Tilmeldt 5. Nov 07
Indlæg ialt: 686
Fra  Kammalou.com Skrevet kl. 17:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Kører jeres integration som fil udveksling, csv, xml eller lignende.

Eller er det baseret på SOAP/WDSL/Webservices, MS Message Queue  ?

 

 

SAFe SPC, Magento Expert, Jira Guru, Kammalou.com

Fra Odense S
Tilmeldt 6. May 10
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 17:35
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Hej Nils

Det kan jeg desværre ikke svare på. Men det hele kører automatisk på den måde, at vi kan oprette varer, lave beskrivelser, styrer produktbilleder m.m. direkte i Navision og uden om Magento adminmodul.

Beholdning og lagerstatus opdateres også automatisk på shoppen, når vi sælger varer, får varer hjem og bogføre købsordre i Navision m.m.. Systemet virker bare og vi laver ikke manuelle filudveksling, hvis det er det du tænker på.

 

Fra Værløse
Tilmeldt 5. Nov 07
Indlæg ialt: 686
Fra  Kammalou.com Skrevet kl. 22:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Super, Tak!

Er det en hosted Navision i kører på eller har i jeres egen interne Navision server ?

SAFe SPC, Magento Expert, Jira Guru, Kammalou.com

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)