Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Prøv kræfter med Affiliate gratis - noget for dig?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 12:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Unge Helte, 

Jeg er gået død med et par sider jeg har lavet som skulle bruges til at tjene nogle penge på affiliate, og er ikke helt klar over om man må sælge sider hvor man har premium templates (?), så istedet håber jeg der sidder en eller to derude som har viljen til at prøve og tjene nogle penge på affiliate. 

Find Taletid , Smartphone Galleri, Onlinemodetoj er links til siderne. 

De ligger alle sammen relativt dårligt på google, og har derfor ganske få besøgende da jeg heller ikke har brugt penge på markedsføring

Derfor kunne jeg godt tænke mig at finde 1 eller 2 som måske ikke har arbejdet med affiliate før, men gerne vil prøve det, det ikke noget jeg vil give timeløn for men er tilgengæld klar på at dele 50/50 på indtægten. 

Som sagt er jeg gået død, og derfor er siderne også kun "halvt" færdige, og lidt slatne nogle steder. 

Alt i alt skal der bare ske et eller andet, for er deprimerende bare at have dem liggende :) 

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 13:11
Hej! Sikke en skam hvis de hjemmesider skulle gå død! Har du msn? Så kan vi lige snakke sammen? Mvh Søren
Tilmeldt 29. Sep 09
Indlæg ialt: 1199
Skrevet kl. 15:03

Hej min ven ?

er et salg udelukket ?:)

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 16:22

Hej Søren, 

Mit msn er lige så ustabilt som hotmail i disse dage, men du velkommen til at skrive en mail på; 

Byskov88@gmail.com .. 

Next.Man@ Ved som sagt ikke om det lovligt at sælge sider med premium templates som der er på findtaletid.dk og onlinemodetoj.dk så den er lidt usikker? - derudover så vil jeg nok helst ikke sælge, var ihvertfald umiddelbart ikke min tanke, og taget besøgstallene i betragtning ved jeg ikke hvilken pris man kunne tage for dem - sælger dem ihvertfald ikke for en slik :) 

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 16:24

@Søren, smider også lige en privatbesked så du opdager den.. PB var så ikke åben, så afventer en mail fra dig istedet. 

Tilmeldt 15. Oct 10
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 16:30

Hej Martin.

Det lyder interessant. Jeg kunne godt være interesseret, da forretning og handel er noget, jeg går op i. Vi kan evt lige snakkes ved..

Jeg er 22 år, og til daglig læser jeg Erhverjura på CBS, som er en blanding af økonomi og jura(med hensyn til forretninger)

Fra Næstved
Tilmeldt 3. Oct 10
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 16:38

Hej Martin

Jeg forstår desværre ikke helt, men søger du en programmør eller er du selv en programmør der søger partnere ? :) Fordi hvis du er programmør og søger partnere, har jeg måske et projekt igang, som muligvis kan have din interessere.

Mvh Martin Bonde

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 16:52

@SuperAa - du velkommen til at smide en mail, kunne sagtens være interessant :) 

@MartinBonde, jeg er ikke programmør - altså kan godt finde ud af lidt html og sådan, men det selvlært så vil være synd at kalde mig for en ekspert på området :)

- Vil dog gerne høre hvad du har i tankerne? 

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 19:09

Hej Martin,

Så er en mail smidt afsted!

Mvh Søren

Tilmeldt 20. Oct 10
Indlæg ialt: 112
Skrevet kl. 13:46

Hej Martin.

Jeg kunne godt være interesseret.

Kan du evt. skrive en uddybende mail om hvad det er du vil med dine sider? :)

Min mail: johnsen1994@gmail.com

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)