Jeg har for nyligt købt abonnement så jeg kan få fat i redSHOP som er nævnt længere oppe. Man skulle lige igang med at forstå systemet - mht. templates, men når det spiller har du uendelige muligheder for at lave lige nøjagtig det du har brug for.
En bonus er at deres forum på redcomponent fungerer ret fint - og de prøver virkelig på at finde løsninger til alle spørgsmål. Det er en rigtig god after-sales service.
Jeg plejede at bruge Virtuemart men jeg føler at redSHOP er en værdig kandidat og så er det da også fint at støtte en Dansk virksomhed.
Det kunne være sjovt også at høre fra nogle af webshop ejerne.
Hvis det har interesse, er du er velkommen til at ringe og tage en snak med nogle af vores DanDomain WebShop kunder. Hvis du sender mig en PM, svarer jeg gerne tilbage med et par telefonnumre.
Jeg er så også en af dem der tilslutter mig Prestashop - efter at have prøvet både Dandomain, osCommerce og Virtuemart.
Jeg har aldrig prøvet Magento - men som jeg forstår det på kommentarer og hvad jeg har læst - så er det vist et system til mere komplekse webshops - hvor Prestashop er mega simpelt at arbejde med - men nok også mere myntet på "standard shops."