AminoRABAT på privat luksus villa MED EGEN POOL i Thailand
(gode golf muligheder)
Vi har købt hus i Thailand men bruger det ikke hele året. Derfor lejer vi det nu ud.
I har alle sammen givet mig rigtig meget, hvorfor jeg I selvfølgelig skal have rabat på prisen.
Huser i en nødeskal:
Små 200m2 NYBYGGET villa
Stor og børnevenlig privat pool
3 store soveværelser med eget toilet/bad (GOD plads til 6 personer)
Køkken og stor spisestue
Stue med tv og dvd.
Aircon
Internet
Værelse til maid (med eget toilet/bad) - vi kan evt. hjælpe jer med at finde en!
Tropisk have
Huset ligger i Hua Hin, Thailand, gennemsnitstemperaturen ligger på mellem 25-33 grader året rundt! Og der er adskillige super lækre golfbaner der alle henter og bringer jer inkl. i green fee.
Vores website er endnu ikke helt opdateret, men I kan læse mere om huset (og se flere billeder her):
Thailand er måske den land der aller bedst til golfrejser. Pris og kvalitet hænger ikke altid sammen. Jeg har hørt at 5 af de 10 bedste golfbaner ligger i landet og man får super kvalitet for et rimlig pengebeløb. Jeg har været i landet 12 gange, dog uden at spille golf.
Thailand er måske den land der aller bedst til golfrejser. Pris og kvalitet hænger ikke altid sammen. Jeg har hørt at 5 af de 10 bedste golfbaner ligger i landet og man får super kvalitet for et rimlig pengebeløb. Jeg har været i landet 12 gange, dog uden at spille golf.
Jeg kan ikke kommentere på tallet, men her er fx. et billede af Black Mountain banen som ligger i nærheden af huset