Har I nogen forslag til hvor man kan opstøve samarbejdspartnere / medarbejdere op henne som er ved at uddanne sig til noget, og gerne vil udfolde det de lærer i teorien i praksis. Her tænker jeg specielt på programmører, webdesignere, tekstforfattere osv. folk som man kan bruge i medie/media branchen? |
Finde medarbejdere/samarbejdspartnere (studerende)
- 1
Jacob Nielsen www.jacob-nielsen.com
hænge nogle opslag op på de forskellige læringsanstalter :) Jeg tror ikke der er noget formelt fora som tjener formålet. Må man spørge om hvad du vil bruge de stakkels studerende til? Peder |
Til at starte en lille media virksomhed som gerne skal vokse sig stor og stærk.. :) Et firma som ikke vil lege med de store, men gerne vil have små og nystartede virksomheder at arbejde med. |
Jacob Nielsen www.jacob-nielsen.com
Hej prøv på www.projektzonen.dk der kan du lægge et opslag om studentermedhjælper eller projektopslag. Men du skal gøre dit lækkert / super atraktivt for at de bider på, geografi betyder meget. |
Jeg er meget interesseret i at høre hvad det er, du vil starte. Mit navn er Lasse Kjær. Jeg er 17 år gammel og er igang med første år på handelsskolen i Sønderborg. En 3-årig HHX-uddanelse. Min studieretning hedder "Marketing og Innovation". Jeg bor i en lille by, der hedder Broager, som ligger ca. 40 min. kørsel fra Kolding. Jeg er hverken webdesigner eller programmør, men jeg har stor interesse i iværksætteri og general IT/Internet. Skriv gerne en mail på lasse@skinet.dk og forklar lidt nærmere om, hvad det er du søger. |
Jeg er 16 år og er igang med første år af en tre årig HTX uddanelse på Kommunikation/IT linjen som er skolens grafiske linje. Jeg har en lille smule erfaring med betalt arbejde men ellers har jeg lavet grafisk arbejde i 4-5 år. |
Hejsa Jacob Jeg vil også gerne høre nærmere om placering af firmaet, og hvilke kvalifikationer de studerende du leder efter skal have? Derudover er jeg også interesseret i at høre om det er medarbejdere eller medejere? Jeg er 17 år, og jeg bor lige mellem horsens og vejle, dog færdes jeg i Vejle dagligt, hvor jeg også går i skole:) Jeg går på andet år på et af byens Gymnasier. Jeg har programmeret i snart 3 år, jeg føler mig okay, kørende. Af referencer har jeg lavet et mindre CMS-system til mine egne sites, så opdateringen af siden er lettere:) Jeg er ikke en ørn til grafiken. Men jeg har en hvis form for kompetencer inden for online markedsføring, dertil kan jeg referere til at samtlige mine hjemmesider ligger i top 5 på hovedsøgeordene. Jeg har et netværk af folk i hele DK, og er altid interesseret i at udvide dette netværk. Jeg sprudler af energi, mine ideer springer næsten ud af hovedet på mig. Dette var lige en hurtig beskrivelse af mig selv:) Du er velkommen til at kontakte mig på info (a) shoplisten.dk |
Jeg søger også selv medarbejdere til IT udvikling og kommunikation. Min virksomhed ligger i København. FORMÅL OG ANSVARSOMRÅDE: Sikre at virksomheden er præsenteret professionel ud mod kunder og samarbejdspartnere. Bliv partner og få andel i ejerskabet af virksomheden. Formål og ansvarsområde: |