Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Finde medarbejdere/samarbejdspartnere (studerende)

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Kolding
Tilmeldt 10. Apr 05
Indlæg ialt: 188
Skrevet kl. 22:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej amino''er,

Har I nogen forslag til hvor man kan opstøve samarbejdspartnere / medarbejdere op henne som er ved at uddanne sig til noget, og gerne vil udfolde det de lærer i teorien i praksis. Her tænker jeg specielt på programmører, webdesignere, tekstforfattere osv. folk som man kan bruge i medie/media branchen?

Jacob Nielsen www.jacob-nielsen.com

Fra Klostertorvet 6, 2. tv 8000 Århus C
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 1541
Skrevet kl. 23:04
Tja amino er vel et godt sted at starte. Ellers handler det vel om at
hænge nogle opslag op på de forskellige læringsanstalter :)

Jeg tror ikke der er noget formelt fora som tjener formålet.

Må man spørge om hvad du vil bruge de stakkels studerende til?

Peder

Fra Kolding
Tilmeldt 10. Apr 05
Indlæg ialt: 188
Skrevet kl. 23:08
Skal gerne være studerende i Trekantsområdet.

Til at starte en lille media virksomhed som gerne skal vokse sig stor og stærk.. :)

Et firma som ikke vil lege med de store, men gerne vil have små og nystartede virksomheder at arbejde med.

Jacob Nielsen www.jacob-nielsen.com

Fra Århus
Tilmeldt 10. Dec 05
Indlæg ialt: 124
Skrevet kl. 21:11
Hej

prøv på www.projektzonen.dk der kan du lægge et opslag om studentermedhjælper eller projektopslag.

Men du skal gøre dit lækkert / super atraktivt for at de bider på, geografi betyder meget.

Hilsen IDzone ApS - Improve RFID Rita Westergaard www.rfid-idzone.dk
Tilmeldt 24. Jul 06
Indlæg ialt: 158
Skrevet kl. 18:05
Hvilke kompentencer søger du udover webdesign og programmering?

Jeg er meget interesseret i at høre hvad det er, du vil starte.

Mit navn er Lasse Kjær. Jeg er 17 år gammel og er igang med første år
på handelsskolen i Sønderborg. En 3-årig HHX-uddanelse. Min
studieretning hedder "Marketing og Innovation".

Jeg bor i en lille by, der hedder Broager, som ligger ca. 40 min. kørsel fra Kolding.

Jeg er hverken webdesigner eller programmør, men jeg har stor interesse i iværksætteri og general IT/Internet.

Skriv gerne en mail på lasse@skinet.dk og forklar lidt nærmere om, hvad det er du søger.
Fra Roskilde
Tilmeldt 31. Jan 06
Indlæg ialt: 177
Skrevet kl. 22:52
Jeg er meget interreseret så skriv mig en PM hvis du stadig mangler folk.

Jeg er 16 år og er igang med første år af en tre årig HTX uddanelse på Kommunikation/IT linjen som er skolens grafiske linje. Jeg har en lille smule erfaring med betalt arbejde men ellers har jeg lavet grafisk arbejde i 4-5 år.

Tilmeldt 27. Jan 07
Indlæg ialt: 57
Skrevet kl. 17:00
Hejsa Jacob

Jeg vil også gerne høre nærmere om placering af firmaet, og hvilke kvalifikationer de studerende du leder efter skal have?

Derudover er jeg også interesseret i at høre om det er medarbejdere eller medejere?

Jeg er 17 år, og jeg bor lige mellem horsens og vejle, dog færdes jeg i Vejle dagligt, hvor jeg også går i skole:) Jeg går på andet år på et af byens Gymnasier.

Jeg har programmeret i snart 3 år, jeg føler mig okay, kørende. Af referencer har jeg lavet et mindre CMS-system til mine egne sites, så opdateringen af siden er lettere:)

Jeg er ikke en ørn til grafiken. Men jeg har en hvis form for kompetencer inden for online markedsføring, dertil kan jeg referere til at samtlige mine hjemmesider ligger i top 5 på hovedsøgeordene. Jeg har et netværk af folk i hele DK, og er altid interesseret i at udvide dette netværk.

Jeg sprudler af energi, mine ideer springer næsten ud af hovedet på mig.

Dette var lige en hurtig beskrivelse af mig selv:) Du er velkommen til at kontakte mig på info (a) shoplisten.dk

Fra København
Tilmeldt 25. Oct 10
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 14:17

Jeg søger også selv medarbejdere til IT udvikling og kommunikation. Min virksomhed ligger i København.

FORMÅL OG ANSVARSOMRÅDE: Sikre at virksomheden er præsenteret professionel ud mod kunder og samarbejdspartnere. Bliv partner og få andel i ejerskabet af virksomheden.

KlarInfo

Opslået
27/10/2010
Ansøgningsfrist
17/11/2010

Formål og ansvarsområde:
Sikre at virksomheden er præsenteret professionelt ud mod kunder og samarbejdspartnere.

Arbejdsopgaver:
Udvikle og vedligeholde webside, mobilside samt iPhone, iPad og Android applicationer.
Vedligeholde virksomhedens Facebook profil med jævnlige informations opdateringer
Optimering af Google addwords samt andre markedsførings kanaler

Faglige kompetencer:
php programering
App udvikling
Kompetancer indenfor grafisk fremstilling og marketing er en fordel

Personlige kompetancer:
Iværksætter, kreativ og fuld af energi. Trives med udfordringer og er ikke bange for at tage initiativer og ansvar

KlarInfo:
KlarInfo er en nyetableret virksomhed som levere mobiltjenester til forbrugere.
Virksomheden idag består af en mand, målet er at blive et team på 3 personer, som får banket virksomheden op og etableret på mobiltjenestesmarked.
Virksomheden kan ikke tilbyde løn på nuværende tidspunkt, men til gengæld en unik mulighed for arbejde med kreative ideer og et lærerigt kendskab til det at være en lille iværksætter virksomhed. Du kommer ind over mange forskellige arbejdsområder og her er ikke noget tungt beukrati eller onde cheffer. Du kommer til at indgå i et ungt spændende team.
Når vi lykkes vil du blive tilbud fast stilling, ligesom du fra start vil få en andel i ejerskabet af virksomheden.

Er du interesseret så ring til mig på 20942400 eller send din ansøgning til mol@klarinfo.dk

27/10-2010

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)