Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

vil du bruge et eventbureau til at planlægge jeres næste firmafest eller julefrokost - samt hvordan vil du helst betale bureaues hyre?

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 24. Feb 08
Indlæg ialt: 126
Fra  SuperEvent ApS Skrevet kl. 18:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Vores totalarrangementer til Julefrokost er for flere firmaer, hvor de booker sig ind på alt fra f.eks. 5 pladser eller op til 200, så der er flere forskellige firmaer samlet. 

Jeg er ikke sikker på at jeg forstår dine andre spørgsmål, men jo man kan sagtens kontakte firmaer og spørge om deres ønsker og sammensætte en firmajulefrokost til dem, planlagt ud fra kundens ønsker. 

Tilmeldt 29. Dec 10
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 21:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvorfor ikke benytte et eventbureau der arbejder for kunderne og samtidig spare tid og energi. Eventbureauet QAKK tilbyder fri koordinering og tilbud uden ekstra beregning og priserne vil være de samme I kan få hos selve festleverandøren.

Læs mere på www.qakk.dk

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 22:17
Hvor mange stjerner giver du? :

QAKK:

Hvorfor ikke benytte et eventbureau der arbejder for kunderne og samtidig spare tid og energi. Eventbureauet QAKK tilbyder fri koordinering og tilbud uden ekstra beregning og priserne vil være de samme I kan få hos selve festleverandøren.

Læs mere på www.qakk.dk

Håber ikke at i hentyder til at min intention er ikke at arbejde for kunderne? Det vil jeg i aller højste grad. Grunden til at jeg spurgte om hvordan folk vil betale, er fordi at jeg ved at folk vil betale på forskellige måder.

Jeg har i flere år beskæftiget mig med booking af danske kunstner, store som små. I den anledning har jeg skabt en masse erfaring, og erfaret hvordan forskellige folk i branchen vil tørre deres kunder.

Jeg kan tilbyde de samme ydelser som i kan gratis, og arbejder 100% for kunden. Jeg har ikke valgt at bevæge mig ud i det for pengene, men for at arbejde med mine kreative kompetencer af et event, i stedet for kun at booke. 

Eller er det bare for at lave reklame? :)

 

Kenan

Tilmeldt 1. Jun 09
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 16:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ved at starte eventbureau og følger lige med her :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

 

hvis du skal åbne et event bureau så drop ideen. Jeg har weddingdeluxe.dk største bryllupsarrangør bureau, plus jeg samarbejder med andre event bureauer men jeg kan fortælle dig at meget få danskere bruger en arrangør. Det er bare et godt råd.

Fra Århus
Tilmeldt 29. Sep 08
Indlæg ialt: 330
Fra  Sexytoy.dk Skrevet kl. 17:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Lisbeth Kure:

Jeg er ved at starte eventbureau og følger lige med her :)

 

Jeg vil så sige lige det modsatte. START FOR POKKER ;-)

for Event er jo mange ting, langt mere end bare at planlægge bryllup ;-)

Jeg har selv gået med ideen og jeg kan ikke udelukke at jeg selv starter en gang. Hva skal dit Event firma ha fokus på ? 

Sexytoy.dk En livsstils shop med fokus på kærlighed og sex

 

Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 1584
Skrevet kl. 17:56
Hvor mange stjerner giver du? :

lokaldistribution.dk:

hvis du skal åbne et event bureau så drop ideen. Jeg har weddingdeluxe.dk største bryllupsarrangør bureau, plus jeg samarbejder med andre event bureauer men jeg kan fortælle dig at meget få danskere bruger en arrangør. Det er bare et godt råd.

Haha Confused

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 18:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan virkelig ikke se et eventbureau som en dårlig ide, hvis man gøre det rigtigt, og til et fornuftigt hyre. Godt nok er det et "luksusvare" specielt i finanskrisen, men hvis du ved hvad du gøre. Så kan virksomheden spare mange penge ved at bruge os, i stedet for deres eget personale i flest tilfælde.

Fra Århus
Tilmeldt 29. Sep 08
Indlæg ialt: 330
Fra  Sexytoy.dk Skrevet kl. 10:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Absolute absolute ;-) Og Der findes jo 1000 af forskellige Event man kan lave og ha fokus på ;-)

Sexytoy.dk En livsstils shop med fokus på kærlighed og sex

 

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)