Kære online venner :) Jeg vil lige hører jer lidt nu hvor julen blandt andet nærmer sig, hvad i vil gøre som fest ansvarlig, leder, direktør osv. Vil i selv vælge at planlægge julefrokosten, eller vil i hellere give opgaven videre til et eventbureau. Som tilbyder planlægning, afholdelse samt evaluering i tæt samarbejdet med jer efter jeres ønsker, behov - og som tilbyder at finde locations, catering, musik og underholdning, lyd og lys, sikkerhed, barpersonale, tjener og pyntning, efter jeres ønsker og behov. En anden ting, hvordan vil du helst betale hyret? f.eks. et fast beløb, timeløn, % del af budgettet eller?
Glæder mig lidt til at hører hvad i mener. |
Hej Kenan
Nu er jeg jo ikke nogen større virksomhed, vi har et lille to mands firma, men jeg kan måske komme med nogle input for har selv arbejdet (gør det lidt endnu ) med div Event. Er det kun jule frokoster du tænker på ? eller er det firma fest og event i det hele ? Jeg ved at rigtig mange af de store firmaer og butiks kæder hyre event firma ind for at står for det hele, Musik, av, lyd, lys, mad, service og nogen gange også finder det sted hvor festen skal holdes Fx Forum i kbh. Tror for det meste man findet et fast beløn. lad os sige at Jyske bank skal holde en fest, så ligger de 13 mio og de skal så dække ALT mandskab, leje af det sted eller de haller hvor festen skal holdes, musik, og udstyr, mad osv osv
Jeg tror så ikke at en enkle butik med 10-20 mennesker vil hyre nogen ude fra for at lave deres jule frokost.
Hvad er dine ideer ? har du startet et event firma op eller går du med tanker om at gøre det ??
Det var lige mine input håber at de kunne bruges.
Kh
Mick