Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

gravid ansat

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Oct 10
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 16:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad koster en gravid ansat for en virksomhed

hvad får man hjælp til under hendes barsel

er der evt nogle som har link til hvor jeg kan læse om det.

Vi har en løst ansat kvinde i min kones virksomhed, min kone udviger nu og har brug for en fast ansat og da den løstansatte kvinde har hvad vi efterspørger vil vi gerne ansætte hende, problemet er hun nu er blevet gravid vi kan nok arbejde os ud af problemet med hun vil være væk de 2 uger før og 2 uger efter fødsel evt også længere men problemet er hvad med hendes løn hun skal jo have løn når hun er væk skal vi betale hele den løn + løn til en afløser eller får man det hele eller del refunderet af staten.

Jeg håber der er nogle som kan hjælpe vi har absolut ingen erfaring i dette

på for hånd tak.

Tilmeldt 12. Sep 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 13:48
Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 16:55

Jeg har desværre ikke noget at byde ind med, med hensyn til det økonomiske.

Dog vil jeg forberede dig på, at du nok skal forvente at hun er væk væsentligt længere end 2 uger efter fødsel :o)

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 16:55

For ikke at ende i en seriøs udfordring, så tag fat i nogen der 100% ved hvad det drejer sig om. Det kan godt blive kringlet hvis fastansættelsen var tiltænkt hende og hun ved det og så hun ikke får den.

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 14. Oct 10
Skrevet kl. 16:58

Det ved jeg godt men hendes kærste, barnets far skal tage orloven efter de første 2 uger.

Tilmeldt 14. Oct 10
Skrevet kl. 17:01

Hun har selv meldt ud hun er gravid da jeg talte med hende om hun evt ville være interesseret i et job så på den måde frygter vi intet hun er ærlig og kunne ikke drømme om at gå med de tanker.

Hendes udmelding var hun er gravid om ikke vi skulle vente med ansættelse til hun havde født så vi ikke fik udgifter på det.

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 17:05

smidstrup1:

Hun har selv meldt ud hun er gravid da jeg talte med hende om hun evt ville være interesseret i et job så på den måde frygter vi intet hun er ærlig og kunne ikke drømme om at gå med de tanker.

Hendes udmelding var hun er gravid om ikke vi skulle vente med ansættelse til hun havde født så vi ikke fik udgifter på det.

Fint, bare en god idé lige at få hende til at bekræfte det på skrift. Bedre save than sorry.

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 14. Oct 10
Skrevet kl. 17:11

en af grundene til vi gerne vil ansætte hende også som gravid er netop vi stoler på hende så jeg frygter ikke noget den vej

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)