Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop udbyder...?

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 8. Oct 10
Indlæg ialt: 185
Skrevet kl. 10:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej til alle,

Jeg skal til og i gang med at lave 2-3 nye webshops. Jeg synes der er et hav af udbydere, og vil gerne høre andre folks meninger om hvem der er værd at bruge frem for andre.

Jeg har tidligere haft en hos Scannet, den virkede ok og var rimelig at overskue. Jeg kan dog se at der er en del udbydere som er noget billigere end Scannet, så derfor ville jeg høre om hvem folk har erfaringer med.

Jeg kan meddele at jeg søger en udbyder hvor de har en "skabelon", da jeg ikke er den store udretter af den slags selv.

Måske der er en her inde som også kan tilbyde hjælp til fornuftige penge, med at få siderne lavet, så de er helt skarpe og up to date... Hvem ved...

Håber på en masse input og meninger om hvilken udbyder der har den bedste løsning..

På forhånd tak og god dag til jer alle.

DBH Rasmus

Tilmeldt 17. Aug 10
Indlæg ialt: 248
Skrevet kl. 10:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan varmt anbefale dig at kontakte: http://billigmagento.dk/ - de er utrolig gode og hurtige, og kan helt sikkert guide dig igennem processen :)


Fra 6100 Haderslev
Tilmeldt 28. Sep 10
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 10:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rasmus. 

Vi havde i Easy Choice på et tidspunkt en plan om en webshop. Det blev dog ikke aktuelt alligevel, men vi havde kontakt til et firma, der hedder Ziteman. De virkede umiddelbart meget professionelle og var heller ikke forfærdeligt dyre. 

 

Held og lykke med projektet :) 

 

 

 

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 11:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Ziteman blev begæret konkurs for ikke så lang tid siden og blev vist fra solgt i dele til flere andre udbydere.

Deres eget system var teknologisk en 4-5 år bagud så det var nok ikke det optimale valg for en webshop platform :)

Vi kan tilbyde en Joomla + redSHOP løsning med vores Design2000 template f.eks.

Se demo her: http://design2000.redshop.redhost.dk/

Et pro abn. på redCOMPONENT.com koster 249 euro for 12 måneder hvilket givet adgang til alle udvidelser, komponenter, design2000 templaten m.v.

Så skal du bruge et Joomla Webhotel som vi også kan tilbyde samt en PBS indløsningsaftale og en gateway som f.eks. Epay.

Vælger du et redHOST #5 Joomla webhotel - kan du have op til 5 webshops på samme konto.

Du kan altså være i gang for noget der ligner 4000-5000,- + omkostninger til Epay og PBS Indløsningsaftale.

Alternativt kan vi naturligvis også hjælpe med hele processen med unikt webdesign, templating, opsætning osv. helt fra bunden men så starter priserne nok snarer fra 20-25.000,-

 

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 11:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rasmus,

Som Christian nævner tilbyder vi hos Billigmagento.dk super gode løsninger til priser som er til at betale sig fra :) 

Se mere her Billigmagento.dk eller ring til mig på 28 57 78 72 

Vh

Kristoffer Hjerrild

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Fra Herning
Tilmeldt 28. Feb 09
Indlæg ialt: 613
Fra  Totalenergi Skrevet kl. 12:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rasmus,

Dette kan vi levere og til en fornuftig pris.

Du er meget velkommen til at sende en mail til mig på admin@cetadesign.com - så kan vi drøfte nærmere.

Fortsat god dag.

De bedste hilsner

Morten Dal

 

Fra Kolding
Tilmeldt 22. May 07
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 13:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rasmus

Raketfart er certificeret DanDomain design partner. Du er velkommen til at tage et kig på vores hjemmeside, hvor vi har masser af information om DanDomain Webshop. Vi designer shopløsninger i flere pris-klasser, så der skulle nok være noget der matcher dit budget/dine ambitioner.

Vi tager selvfølglig gerne en snak og giver et uforpligtende tilbud. Håber det kan bruges Smile

Besøg os på www.raketfart.dk. Vi er eksperter i webdesign, CMS og Design af DanDomain webshop.

Fra Storkøbenhavn
Tilmeldt 6. Oct 09
Indlæg ialt: 823
Skrevet kl. 13:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Rasmus.

Nu findes der jo et hav af mulige løsninger, når man snakker webshops. Der er både costummade og free templates.

En af de gratis webshops (som jeg da synes er elegant og enkelt) er Prestashop - som er et opensource.

Flere kan leverer denne med forskellige tilretninger - og her kan jeg da anbefale dig Lallu Shop, som tilbyder en grundinstallation til lidt over en 500-mand.

Held og lykke med det.

Tilmeldt 12. Oct 09
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 13:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Har sendt dig en PB med noget information ang. webshop.

Fra Aalborg
Tilmeldt 8. Oct 10
Indlæg ialt: 185
Skrevet kl. 13:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

Krill - Tak for den særdeles fyldestgørende PB du sendte, det har gjort mig en hel del klogere på området.

Tak for alle jeres indlæg, jeg sidder og terper jeres links og tips.

Fortsat god dag til alle...

DBH Rasmus

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)