* Jeg fandt selv en løsning :) |
Og hvad er den ? :)
* Jeg fandt selv en løsning :) |
Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng?
min web er www.tex-tryk.dk så jeg kunne også rigtig godt tænke mig at høre det svar. Jeg har jo klart nok også www.textryk.dk men ved ikke om jeg skal skifte ? Kan den mon betale sig.
|
Mine hjemmesider: Fodboldtøj - Tryk på t-shirts
Kunne også godt tænke mig svaret. Så jeg følger lige med her :-) |
Nej - Google hader hverken bindestreger, rødhårede eller saltlakrids. Underscore er til gengæld ikke tilrådeligt i URL'er. Og samme svar vedr. domænenavne. Som vanligt kan en simpel søgning på Google besvare spørgsmålet: http://www.youtube.com/watch?v=Q3SFVfDIS5k |
Havde ikke lige set den stadig kørte, og jeg har læst din light udgave af seo bogen Thomas, men problematikken lagde lidt i at jeg ikke kunne forstå en af mine sider med indhold, (se min signatur). Kunne ligge væsentligt lavere end den tilsvarende side uden bindestreg - for den anden side har absolut intet indhold, og begge sider gik online nogenlunde samtidig, samt jeg også havde flere links end den anden side.
- Grunden til jeg fortrød mit indlæg var at min side så var hoppet over den "uden bindestreg siden" i søgningen jeg havde lavet, og derfor virkede det lidt dumt. Når jeg kigger idag er jeg dog røget langt væk igen. |
Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng?
Skal lige siges' jeg lige har sovet - den blev vidst lidt rodet. |
Ja - noget er der da sket. Jeg forstår i hvert fald ikke en dyt, men det kan være, andre kan hjælpe? |
Altså, at det jeg siger ikke giver nogen mening - eller at det er siderne der opfører sig underligt? :)
Og havde som sagt læst SEO-LEX (Super læsning, den blev afsluttet samme dag jeg startede), så bindestregerne var heller ikke min tanke, indtil min lillebror så kiggede på det og hans umiddelbare indskydelse var bindestregen. I webmasters tools har jeg ingen HTML forslag, ingen malware og 2 gennemgangsfejl ved sider jeg har fjernet tidligere. |