Jeg er ikke så god til bøger i fysisk form da jeg har svært ved at finde tid i løbet af dagen til at læse, men mere til audio books, som jeg lytter til når jeg har mulighed for det. Bla. når jeg løber, kører og arbejder.
Jeg søger let forståelige audio books på dansk eller engelsk som omhandler :
Der er jo også den mulighed at købe nogen e-bøger, og så få fat i et program der kan læse e-bogen op for dig, jeg har selv forsøgt med nogen e-bøger (også på dansk), og det er i mange tilfælde ganske OK alternativt, selvom det aldrig kommer i nærheden af en rigtig oplæsning.
Der findes garanteret også programmer der kan omforme det hele til én stor audio fil, det kunne jeg ihvertfald forestille mig.
Tak for ideen. Tanken har strejfet mig, men synes ikke jeg er stødt på nogle "taleprogrammer" som jeg kan holde ud at høre på i længere tid. Der mangler noget udvikling på det område :)
Men hvis der er nogen der kender til et "tekst til tale program" der er til at holde ud i længden, så sig endelig til.
Jeg ser du søger audio-bøger, men jeg synes nu alligevel du skal tage et kig på denne: The Art of SEO
Den forklarer hvordan søgemaskiner virker, hvordan du ligger den korrekte SEO strategi for din hjemmeside, hvordan du analyserer konkurrenterne, og sætter det hele i praksis. :)
Jeg har selv fået rigtig meget ud af den - selvom det er en KÆMPE bog, så er der rigtig mange guldklumper i den, og så fås den selvfølgelig som pdf. ;)