Jeg har gennem lang tid brugt online-utility's backlink checker, jeg har fundet den god og overskuelig fordi den gav oplysninger om antal/hvilke domæner samt total antal, men den er blevet meget ustabil med meget forskellige resultater i løbet af dagen.
Jeg oplever det samme. Jeg har 1030 backlinks, men indimellem når jeg søger, får jeg at vide, at jeg har 0. Senere samme dag, eller næste dag, har jeg så igen 1030 backlinks. Jeg mener dog, at det kan have betydning, hvorvidt du skriver www. eller http://www. i backlink checkeren - men ikke sikker!?
Dbh
Thomas
Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.
Jeg har ikke været inde på webmasterværktøjerne i den største søgemaskine i nogen tid.
I dag så jeg så at de har lavet et rigtigt fint backlinkværktøj, desværre med et max på 25 domæner, men ellers et godt og overskueligt værktøj.
Det er måske årsagen til støjen, de uafhængige backlink checker værktøjer får måske ikke valide oplysninger mere fra den største, de virker fint på de andre søgemaskiner ?
Web CEO er den eneste jeg pt kan få til at give samme resultater som jeg gør i FireFox med Private Browsing eller Google Chrome med Incognito Browsing ...Mikkels tjekker har jeg dog ikke prøvet ...