Jeg søger en seriøs med- mod spiller, til såen lidt a la´ Orange County Chopper værksted agtig sted. Det jeg vil satse på er airbrush arbejde, men vil IKKE kun lave motor cykler, også gerne biler, malerier, ...alt hvad der kan males med en air brush. Søger vel egentlig en autolaker, mekaniker, skiltemaler eller lign. Hvis du kan lidt med en computer eller er grafisk uddanet er dette blot en fordel. Kan godt være dette virker lidt flyvsk..men kunne evt. kombinere air brush med skilte produktion / bil deko. Har mange planer og ideer. Eller måske du er aotudidakt og har et talent. Anyway.... Går du og har samme interesser eller planer ..og syntes at dette bare kunne være fedt, hører jeg gerne fra dig. mvh Esben |
Hej Esben..
Jeg syntes det lyder utrolig spændende det med du vil kombinere airbrush og skilte.
Jeg er udlært skiltemaler. Har arbejdet som skiltemaler i 7 år ca. har erfaring med Signlab,Photoshop og illustrator
Nu kan jeg se du er fra Århus, jeg bor selv i Aalborg, så ved ikk lige hvordan og hvorledes
mvh Danni Andersen