Det du snakker om er ikke "no cure no pay" det du snakker om er ren affiliate.
Du kan godt få denne type markedsføring, men du skal være klar over det kommer til at koste dig langt mere af overskudet end det ville med en normal marketing kampagne.
Når det så er sagt så vil jeg gerne understrege de ting som du klart har overset. Når du laver en adwords kampagne, eller en hvilken som helst anden online kampagne, så ligger alt ansvaret ikke på det firma eller den kampagne der sætter op.
Det er jo ligegyldigt hvor dygtige de er, og hvor gode leads de sender til din side hvis kunderne kigger på dit indhold og syntes det ligner noget L***
Det handler altså i lige så stor grad om at konverteringsoptimerer din side, som det handler om en god kampagne. Du har derfor et lige så stort ansvar som det firma der laver din online kampagne. De henter kunder til dig, og det er herefter dig som skal lave salget. Gør du det .......
Med den aftale som du snakker om fjerner du alt ansvar fra dig selv, og du pålægger det firma som laver din kampagne en opgave som de ikke har mulighed for at forbedre. Det er blandt andet også derfor det koster kassen at lave den slags aftaler, og de fleste vil kun gøre det hvis de kan se på din konvertering at din side er god nok.
Hvis du tidligere har haft meget dårlig salgtstal på adwords kan det
tyde på fejlen ligger hos dig, og ikke hos firmaet eller kampagnen de
har lavet.
Jeg ved det ved første øjekast kan virke som en god deal, men hvis jeg var dig ville jeg holde 100% fokus på at få en god konvertering, og herefter købe en normal adwords kampagne. Du vil få flere salg, og du vil få dem billigere.