Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

En udfordring til alle, der arbejder med online markedsføring

Side 2 ud af 3 (29 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 07:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nicolaj,

Hvis du læser teksten i boksen, så er du nødt til at foretage et landevalg, inden du går videre, så du fremadrettet ser de rigtige priser. Jeg synes nemlig, det er ultradårlig service (som nogle andre webshops gør), hvor de beder kunden om selv at regne ud, hvad de skal give ved at fratrække moms, lægge fragt til etc. Derfor skal landevalget foretages 1. gang. Herefter slipper du får landevalg fremover i din session (med mindre du holder rasende lange pauser).

Jeg er gået i gang med lommeregneren :o)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 09:22

Hvorfor ikke optimere siden til google . Desuden ikke ret ideelt der ikke står hele sætninger på forsiden om jeres produkter , desuden en kæmpe SEO fejl alt hvad kan skrives i tekst skal skrives i tekst og da den første samlet tekst på siden er et billedet , var det en ideen at lave det om til alm. Html der læses af søgemaskinerne så få nogle flere gratis besøgene.

Inspiration siden ingen tekst med jeres søgeord , ideelt vis der var længere tekst

Vinduet der åbner ved alle sider og skal lukke igen bliver jeg godt nok træt af.

Produktbeskrivelser korte derved svært at optimere disse sider til google

Google giver en masse kunder synes i burde udnytte det ved at forbedre siden

I denne her tråd http://www.amino.dk/forums/t/98151.aspx?#648548 har jeg og nogle andre skrevet nogle fif hvordan du kommer højt på google for der mangler nærmeste det hele i SEO strategien på siden

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:32

Hej,

Jeg er pjattet med gode råd og fif, men finten er igen, at jeg absolut ikke er den bedste selv til at sidde og rode med sådan noget - hence mit oplæg :o)

Affiliate marketing er jo interessant, så nu går mit næste spørgsmål på, hvem er gode og hvem skal man undgå?

Carina

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:45

Hver eneste gang jeg klikker mig videre til en ny side kommer der en popup med hvilke områder I sender til. Det må virkelig gå ud over din konverteringsrate - få den fjernet ASAP :)

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 15:49

Hej Carina,

Det jeg mener er "Nu cure nu pay" afregningen sandsynligvis vil blive dyre, end hvis du bare hyrede en person på projekt eller timebasis :-).

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit 

Fra Taastrup
Tilmeldt 1. Jun 10
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 16:06

Hej Carina,

Dine produkter ser interessante ud, og dækker helt klart et behov for mange.

Samtidig er det tæt beslægtet med produkter for andre vi leverer til med succes.

Jeg kunne godt være interesseret i at høre om et lidt mere konkret forslag til en afregningsmodel, samt tage en snak om nuværende niveau af ordrer/gennemsnitlig ordreværdi, mål, måle målemetoder etc. 

Du er velkommen til at sende mig en privat besked.

Mvh

Kim

Ekspert i digital management.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:22
Gennemsnit 1,8 stjerner givet af 5 person

Hej,

Det er super lækkert, at der er god respons, men hvis du skal lave et indlæg ville det være fint, hvis du lige læste de andre.

Jeg pointerer igen, at det vindue, der åbner ikke bare er en besked om, hvor jeg sender til, men rent faktisk et valg, der skal træffes, så man får valgt det rigtige land, som man er fra, så man rent faktisk får set de rigtige priser.

Jeg kan dog udlede, at en del tilsyneladende ikke læser denne tekst, så jeg må jo se, hvordan vi kan gøre det klart, at der skal foretages et valg, inden man går videre. Hvis man foretager et valg, vil man slippe for boksen fremover. Det er dog lidt komisk, at "fagnørder", som jeg antager er ok at kalde nogle af jer, ikke bruger de få sekunder det tager at læse beskeden i boksen. Gad vide, hvordan I så har det med fejlmeddelelser :o)

Carina Svendsen

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Jul 08
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 21:45
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg ville nok vælge at snakke ordentligt til en kommende samarbejdspartner, og tage deres kritik til mig (hvis "fagnørderne" ikke kan finde ud af det, tror du så dine kunder kan?)

Jeg ville enten helt fjerne den popup-boks, lave den en del af din sidebar, eller i det mindste lave overskriften til noget efterfulgt af et spørgsmålstegn.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:19

Hej Lars,

Som jeg skriver i mit indlæg lige over dit, så har jeg da afgjort taget til efterretning, at der er så mange, der ikke læser teksten i pop-up vinduet.

PS. Jeg taler skam ganske pænt og ordentlig, men jeg synes, det bliver alt for kedeligt med samarbejdspartnere uden humor. Men sådan er vi jo heldigvis så forskellige...

God dag!

Carina

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 1934
Fra  ShopNyt Skrevet kl. 17:37
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 5 person

Hej Carina.

Du skal først og fremmest bruge de GRATIS midler der er til rådighed:

1.       Opret GRATIS annoncer med dine produkter på Ditbrugtmarked -  www.DBM.dk

2.       Opret din shop i webshop databasen på www.ShopNyt.dk

For at komme i ShopNyt’s webshop database GRATIS skal du blot gøre sådan:

1.       Skriv en kort tekst om din webshop

2.       Send en email med teksten + din shops data til kr@ShopNyt.dk

3.       Vedhæft et billede, gerne f.eks. 400x400 (IKKE banner på 468x60)

Så sørger jeg for at oprette din shop på ShopNyt.

Når du får råd til det kan du også annonce i Magasinet ShopNyt, men det koster …

Held og lykke med salget.

Mvh.

Kurt, ShopNyt

Side 2 ud af 3 (29 indlæg)