Hej Nicolaj, Hvis du læser teksten i boksen, så er du nødt til at foretage et landevalg, inden du går videre, så du fremadrettet ser de rigtige priser. Jeg synes nemlig, det er ultradårlig service (som nogle andre webshops gør), hvor de beder kunden om selv at regne ud, hvad de skal give ved at fratrække moms, lægge fragt til etc. Derfor skal landevalget foretages 1. gang. Herefter slipper du får landevalg fremover i din session (med mindre du holder rasende lange pauser). Jeg er gået i gang med lommeregneren :o) |
Hvorfor ikke optimere siden til google . Desuden ikke ret ideelt der ikke står hele sætninger på forsiden om jeres produkter , desuden en kæmpe SEO fejl alt hvad kan skrives i tekst skal skrives i tekst og da den første samlet tekst på siden er et billedet , var det en ideen at lave det om til alm. Html der læses af søgemaskinerne så få nogle flere gratis besøgene. Inspiration siden ingen tekst med jeres søgeord , ideelt vis der var længere tekst Vinduet der åbner ved alle sider og skal lukke igen bliver jeg godt nok træt af. Produktbeskrivelser korte derved svært at optimere disse sider til google Google giver en masse kunder synes i burde udnytte det ved at forbedre siden I denne her tråd http://www.amino.dk/forums/t/98151.aspx?#648548 har jeg og nogle andre skrevet nogle fif hvordan du kommer højt på google for der mangler nærmeste det hele i SEO strategien på siden