Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på min hobby hjemme side www.EJB-Multimedia.blogspot.com

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Aabenraa
Tilmeldt 4. Oct 08
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 23:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle Amino'er. 

Jeg er lige blevet færdig med min lille hobby hjemmeside på blogspot.

Jeg ved godt det ikke rigtig kan kaldes en egen hjemmeside da det ikke er mit eget domæne, men jeg synes nu resultatet er meget tilfredsstillende indtil nu :)

Kom med jeres mening:

www.EJB-Multimedia.blogspot.com

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:13

Ved ikke rigtigt hvad siden skal bruges til med , med da i tilbyder web design inden på siden vis skulle tage penge for det , ville i have langt bedre udgangs punkt at skaffe kunder vis lagde siden på eget domæne .

Begrænsninger er mange at ligge det i en blogspot siden , med siden er okay lavet når man tænker det er denne platform siden er lavet på. Smile

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Split
Tilmeldt 13. Oct 06
Indlæg ialt: 411
Skrevet kl. 01:33

Enig med Mikael, ved blogspot har du muligheden for at benytte dit eget domæne, det gør det noget mere proffesionelt, en anden fordel er at du ikke mister links hvis du engang besluter dig til at flytte til en Hosting udbyder.

Siden er ellers rimelig fin Big Smile

2 mio. besøgende i Wordpress hvor jeg bla. skriver om ferie i Kroatien på 8 sprog

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 05:53

Helt enig, det virker ikke seriøst når det ikke liger på eget domæne.

Fra Aabenraa
Tilmeldt 4. Oct 08
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 07:31

Jeg er fuldstændig enig med jer :D 

Grunden til jeg godt kan leve med at det er på blogspot er ford det kun er på hobby plan.

Formålet med siden er sådan set bare lige at have et sted hvor jeg kan vise folk mine billeder og din hejmmesider jeg får lavet, og hvis folk er interesseret så, lave en hjemmeside for dem.

Så derfor er jeg tilfreds med blogspot, indtil videre, men tusind tak for kommentarene :)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)