Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på idé

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Apr 10
Indlæg ialt: 294
Fra  lukket virksomhed Skrevet kl. 20:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Godaften Amino

Jeg har fået den her idé og jeg kunne godt lige tænke mig jeres feedback.

Min idé stammer fra at jeg dagligt er inde og tjekke epn, borsen, etc. i et forsøg på at finde nogle spændende nyheder omkring erhverv. Men jeg synes rigtig tit at der er rigtig mange (efter min smag) lidt ligegyldige nyheder.

Så jeg tænkte på at lave et nyhedsbrev hvor de tilmeldte modtager en mail en gang om ugen (søndag), med de største ehvervs nyheder der er sket i ugen.

Hvad synes i om idéen? Kunne i finde på at melde jer til sådan et nyhedsbrev eller er idéen helt hul i hovedet?

På fohånd tak for jeres feedback :)

Hilsen William Frost

:o) 

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 20:56
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Umiddelbart tænker jeg, at det er umuligt for dig at vurdere, hvad folk vil synes er de mest interessante nyheder. Det er jo meget individuelt!

Dbh

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 10
Indlæg ialt: 133
Fra  KompetenceKanalen A/S Skrevet kl. 20:59

Hej William

Jeg holder selv Børsen og forsøger at få den læst dagligt, hvilket der sjældent bliver tid til. Så umiddelbart vil den service du omtaler kunne være relevant. Jeg synes bestemt ikke idéen er hul i hovedet, men ikke dumt lige at tage temperaturen på "massen derude." Smile

Held og lykke med det fortsat.

Mange hilsner,

Mathias

Tilmeldt 3. Oct 10
Indlæg ialt: 1504
Skrevet kl. 21:03

da en god ide, du skal bare huske at afskrivning af nyheder ikke altid er lovligt da der kan forekomme et brud på ophavsret

Tilmeldt 2. Jul 09
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 21:05

Personligt vil jeg helst læse nyheder når de stadigvæk er nye.. Og når jeg læser erhvervsnyheder er det primært for at spotte udsving i markedet, og der nytter det ikke at være en uge forsinket..

Evt. kunne du lave et nyhedsbrev, der sendte de vigtigste nyheder ud hver dag - og hvis der efter din mening ikke er nogle gode nævneværdige nyheder, springer du bare dagen over..

Det nyhedsbrev ville jeg i hvert fald gerne abonnere på, så jeg er sikker på ikke at gå glip af noget :o)

Fx. kunne du udsende brevet hver dag til frokost tid (11.30 - 12.00), så man kunne læse det i sin frokostpause.

------

Lidt off topic, så synes jeg dit projekt med vi-bytter-fans.dk er meget sjovt, og det vil jeg helt sikkert følge - tror det kan blive en succes, hvis du får udviklet siden lidt mere - er ret rodet lige nu (ser også ny ud).

Tilmeldt 15. Apr 09
Indlæg ialt: 670
Skrevet kl. 21:11

Hej William.

En nem måde at komme igang på er, at oprette en blog hvor du kommer med dit eget bud på "ugens highlights".. Læserne / brugerne har på denne måde mulighed for at modtage RSS feeds fra din blog.

Fordelen ved denne model er, at du ikke bliver "censor" af nyhedsværdien, men blot kommer med dit eget bud. Er du dygtig skal du nok kunne få en god læserskare Smile

Find spændende opskrifter på velkomstdrinks på Drinks.dk 

Tilmeldt 10. Apr 10
Indlæg ialt: 294
Fra  lukket virksomhed Skrevet kl. 21:44

Thomas

Ja det er rigtigt. Jeg kunne evt. opdele det i kategorier sådan der var de største nyheder inden for de forskellige emner, i adskilte nyhedsbreve? så kan folk vælge det de emner de interesserer sig for :)

Mathias

Jeg er også så småt i gang med at samle feedback, blandt andet ved den her tråd :)

Søren

Ja jeg skal lige ha' gennemgået lovgivningen inden for den her brance, inden jeg kaster mig ud i noget :)

mvesth

Ja det var selvfølelig også en mulighed, jeg skal lige have undersøgt folks mening :)

-Er glad for at du synes om idéen og for at du vil følge siden. Ja den mangler lige en del udvikling, men jeg håber siden kan være klar til lancering i slutningen af uge 42 Smile

Daniel

Det var en god idé, så kunne jeg starte lige så stille ud med at få læsere, udvikle min skrivestil, få feedback, etc. inden jeg vælger at lancere nyhedsbrevet. :)

:o) 

Tilmeldt 21. Apr 10
Indlæg ialt: 613
Skrevet kl. 21:47

Det ville da være lækkert at få sorteret sine nyheder lidt, og få et sammendrag fra de forskellige nyheds sites/aviser.. Meeen, hvis det sker om mandagen, og man læser om det om søndagen, så det jo ikke en nyhed længere i mine øjne..

Tilmeldt 12. Oct 10
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 22:06

Hej William

Der findes mange kreative forslag til nyhedssider mv.

Prøv dine ideér af - måsker er der bid......

Inspiration kan måske hentes på www.newwws.dk.

Mvh. Mads

Fra Split
Tilmeldt 13. Oct 06
Indlæg ialt: 411
Skrevet kl. 22:33

Hvis nyhederne er en uge gamle har de fleste sikkert allerede læst dem.

Hvis jeg havde tiden kunne jeg rigtig godt tænke mig at give mig i kast med noget i stil med det her.

Hvis der fandtes en side der historisk set tilbød rapporter / betalt adgang til en hjemme side, som leverede en objektiv vurdering af udtalelser, om udvikling i ejendomsmarkedet over én rum tid, og i princippet tilbød et historisk perspektiv på kvaliteten at udtalelser fra forskellige ejendomseksperter og medier, vil jeg som potentiel huskøber gladelig betalte et anseligt beløb for at have løbende adgang til disse informationer.

Hvis Siden samtidigt forklar menig mand ”karl Jørgen niveau” hvilke interesser de forskellige eksperter har (skjulte dagsordner), vil man jo nærmest være uansvarlig hvis ikke man investerede penge i dette inden et huskøb.

Jeg er sikker på at de tusindvis af danskere der i dag tekniks insolvente, i ville ønske at de havde haft mulighed for objektivt at se at det var Jens Lunde de burde have lyttet til.

Morten

2 mio. besøgende i Wordpress hvor jeg bla. skriver om ferie i Kroatien på 8 sprog

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)