Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hvad skal mit bud være?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Oct 10
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 20:08
Hvor mange stjerner giver du? :

hej

jeg har startet et helt nyt rengøringsfirma, og ved ikke helt rigtig hvad mit bud skal være.

jeg vil gerne tage 180 kr i time plus moms til standart rengøring, da det er hård tider for får os alle p.g.a økonomi krisen.

har virkelig brug for lidt hjælp

M v h

Dan-nat ren

Tilmeldt 4. Oct 10
Indlæg ialt: 133
Skrevet kl. 20:17

Hvad gør lige netop dig special?

Hvordan differencere du dig fra dine konkurenter?

Flotte Lipgloss, og stort udvalg i makeup og parfume.

Tilmeldt 12. Oct 10
Skrevet kl. 22:10

jeg bruger miljø venlige produkter og så er jeg vel nok lidt biligere end de andre rengøringsfirma.;-)))

Fra Lynge
Tilmeldt 16. Nov 07
Indlæg ialt: 143
Fra  JH Service Skrevet kl. 22:39

Hej Dan nat ren,

Hvis ikke du kender til priser i rengøringsbranchen - ville jeg holde mig fra dette område, det ville være synd for dig hvis det endte galt .

Har været i branchen i mange år siden 1982 så ved hvad jeg taler om.

Mvh Jannie

Tilmeldt 12. Oct 10
Skrevet kl. 10:02

hej jannie

jeg har selv arbejde som rengøringsassistent siden 1999 og er rigtig glad for det, efter så mange år vil jeg selv være selvstændig.jeg er dygtig til mit arbejde.

hvad synes du mit bud skal være?

jeg kender selv et par rengøringsfirma, der tager 190 kr i time plus moms, nogen tager 210 kr i time plus moms.

der er så mange konkurrenter i denne branchen, man skal være lidt forsigtig.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:09

Hej,

180 kr i timen lyder rigtig billigt. Hvis du skal dække dine omkostninger og lønninger, tror jeg at det vil blive svært at få til at køre rundt.

P.t. er rengøreingsmarkedet fyldt med folk som underbyder hinanden og det påvirker selvfølgelig kvaliteten. Jeg tror at dem der på sigt vil klare sig bedst i denne branche, er dem som konkurrere på andet end pris, men forsøger at finde en niche. Det kunne eksempelvis være at man koncentrerede sig indenfor bestemte brancher, som ikke hører ind under standard rengøring. eks. rengøring af biografer, restauranter, produktionshaller osv.

VH

Haydar

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)