Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg laver Wordpress hjælpevideoer

Side 3 ud af 3 (29 indlæg)
Tilmeldt 8. Sep 10
Indlæg ialt: 65
Skrevet kl. 00:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hvis du er bange for lidt debat på et dertil indrettet debatforum, så skulle du måske oprette din freelance opgave i den dertil indrettede freelancer sektion. Det kræver vel ikke en voldsom ny studenterhue at regne den ud.

Ved nu ikke lige hvad min alder har med noget som helst at gøre, så mon ikke du skulle oprette en profil på dating.dk hvis det er den slags der interessere dig. ;o)

Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 211
Skrevet kl. 00:25
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Har du en android enhed der ikke er "Google" godkendt - se 1mobile.com som APK marked.

Tilmeldt 24. Mar 10
Indlæg ialt: 538
Skrevet kl. 00:35

Von Vorre : Haha, Big Smile ja, stakkels mig. Jeg må have misforstået noget. Stick out tongue

Mon ikke jeg lærer det af de voksne lidt længere oppe i tråden. :)

Tilmeldt 24. Mar 10
Skrevet kl. 00:35

Von Vorre : Haha, Big Smile ja, stakkels mig. Jeg må have misforstået noget. Stick out tongue

Mon ikke jeg lærer det af de voksne lidt længere oppe i tråden. :)

Tilmeldt 8. Sep 10
Indlæg ialt: 65
Skrevet kl. 00:40

.

Tilmeldt 24. Mar 10
Skrevet kl. 00:47

Ej, nu skal vi heller ikke grave mere i det. Jeg undskylder for mine svar, der var præget af at jeg var i forsvarsposition, men det var denne sætning der var sådan lidt påtrængende syntes jeg "men der er vel ingen grund til at oversælge "
Det syntes jeg var sådan lidt, at du skulle belære mig om hvordan jeg skulle formulere mig selv. Og vi ved nok alle at man kan komme til at udtrykke sig forkert. Og det afhænger vidst også af ens eget verdensbillede.

Lidt det samme som når du på din blog skriver "et længe ventet iphone 4 cover" hvor jeg også bare kunne tænke "det er at oversælge" for et cover er vel et cover, uanset producent.

Men lad nu det ligge - jeg tager det i mig igen hvis jeg på nogen måde har virket fornærmet, men jeg har kun haft interesse i at holde tråden til dem der rent faktisk skulle bruge noget hjælp til Wordpress, som de ikke kunne finde på Youtube :)

Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Indlæg ialt: 893
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 00:51

Jeg tror denne tråd er et blændende eksempel på hvorfor jeg ikke er så meget på amino mere.

Og det irriterer mig grusomt at forståelses handicappede kommentarer skal have lov til at spamme for fuld udrykning..

Jasko you rocks ;-)

Mvh Omar

rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig

Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 211
Skrevet kl. 00:52

Jeg syndes det er et kanon tilbud du kommer med.

Jeg finder det ganske beklageligt at man gang på gang skal opleve at gode tilbud og intentioner skal behandles med hvad jeg vil betegne som en særlig negativ tilgang til tingene.

Det er ganske unødvendigt, hvis man ikke kan lide et tilbud eller teksten i en post - så hop da for filen videre.

Jeg ved ikke om folk her på Amino har overvejet hvad deres mere eller mindre negative poster gør for deres egen profilering og virksomhed ? Næppe noget godt vil jeg tro...

Har du en android enhed der ikke er "Google" godkendt - se 1mobile.com som APK marked.

Tilmeldt 24. Mar 10
Skrevet kl. 01:00

Mange tak :)

Ja, det er hvertfald ikke for at blive rig på Wordpress hjælpevideoer jeg postede den, men tror at jeg sad og kedet mig lidt og tænkte at jeg selv engang havde brug for en masse hjælp til Wordpress, som jeg ikke bare kunne finde.

At jeg har brugt et forkert udtryk for et "lille" beløb og trådt nogle over fødderne er selvfølgelig ikke med vilje.

Meen, som du selv siger, negative poster er = negativ omtale og positionering.

Men som Peter selv siger, han har ikke noget imod tilbuddet og syntes at det er et fint tilbud. Jeg tror at det var ordet "symbolsk" der ikke faldt i god jord :)

Men igen det er ikke for at træde folk over tæerne at jeg har brugt det udtryk - det faldt mig bare passende da jeg skrev indlægget Big Smile

Er det forresten ikke ham Sheamus* fra wrestling du har som profil billede ? :)

Side 3 ud af 3 (29 indlæg)