Hej Jeg er begyndt at skrive artikler men har ikke begreb om, hvorvidt de er SEO-venlige eller ej. Derfor søger jeg en mentor udi denne kunst, som vil gennemlæse dem og komme med input til at gøre dem mere SEO-venlige. Jeg er ikke helt håbløs til at skrive og får ros for min skrivestil - blot har jeg ingen uddannelse i dette. Det skal påpeges, at du ikke vil modtage honorar for dette og at du bare skal komme med retningslinier. Dvs. at det for mig er learning-by-doing. Det er med henblik på at sælge denne ydelse og er du dygtig og kan få mig på rette spor, kan vi aftale en lille bid af den kage, som jeg får ud af arbejdet pr. artikel. På forhånd tak. Michael |
Hej Michael
Spændende projekt du har gang i. Jeg vil foreslå dig at bruge Amino offentligt ... så alle kan følge med at blive dygtige sammen med dig. Det vil også højne folks motivation til at hjælpe dig.
Hvis du vil undgå at Google æder indholdet her og dømmer dig ude på duplicate content, så tag og sæt din artikel ind som et billede istedet for som tekst.
Dbh
Mikkel