Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO-artikler - teach me!

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 13:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg er begyndt at skrive artikler men har ikke begreb om, hvorvidt de er SEO-venlige eller ej. Derfor søger jeg en mentor udi denne kunst, som vil gennemlæse dem og komme med input til at gøre dem mere SEO-venlige. Jeg er ikke helt håbløs til at skrive og får ros for min skrivestil - blot har jeg ingen uddannelse i dette.

Det skal påpeges, at du ikke vil modtage honorar for dette og at du bare skal komme med retningslinier. Dvs. at det for mig er learning-by-doing.

Det er med henblik på at sælge denne ydelse og er du dygtig og kan få mig på rette spor, kan vi aftale en lille bid af den kage, som jeg får ud af arbejdet pr. artikel.

På forhånd tak.

Michael

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 13:22

Hej Michael

Spændende projekt du har gang i. Jeg vil foreslå dig at bruge Amino offentligt ... så alle kan følge med at blive dygtige sammen med dig. Det vil også højne folks motivation til at hjælpe dig.

Hvis du vil undgå at Google æder indholdet her og dømmer dig ude på duplicate content, så tag og sæt din artikel ind som et billede istedet for som tekst.

Dbh

Mikkel

Tilmeldt 29. Nov 10
Skrevet kl. 13:25

Mikkel Mikjær Christensen:
Jeg vil foreslå dig at bruge Amino offentligt

Tak for svaret, Mikkel. Forstået hvordan? '

Måske man skulle lave en blog med "før" og "efter"-artikler? Så kan flere se resultatet og få glæde af det og lære af det? Så vil min "mentor" naturligvis blive nævnt.

Michael

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 13:29

Sådan at du skriver en artikel, og lægger den på amino og beder om kommentarer og forslag, udfører disse ændringer og lægger den op igen.

Så får du flere forskellige mennesker til at hjælpe dig :)

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2237
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 13:30

Hej Michael jeg hjælper dig gerne gratis over skype eller pr. mail med at blive bedre til at skrive SEO artikler.

Hvis du har en skype konto, så smid lige brugernavn her og jeg skal hjælpe dig i gang :)

Mvh.

Kristian

Kristian Ole Rørbye

Tilmeldt 29. Nov 10
Skrevet kl. 13:31

Nåh, god idé! Vil overveje det kraftigt.

Michael

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)