Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Udvikling af Apps til Smartphone og iPhone

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Vi er i gang med at udvikle nogle apps til smartphones og iPhones. Vi har en masse gode ideer, men kunne godt tænke os at vide lidt mere om, hvem man kan kontakte og hvad et app typisk koster.

Vi er naturligvis godt klar over, at prisen på et app afhænger af hvad det skal kunne, men nogle startpriser og ca. priser ville være en stor hjælp.

Hvis der er nogen derude, som har erfaringer med at udvikle apps, eller har fået et udviklet og kan henvise til et dygtigt firma der laver apps, så kom endeligt med nogle gode input.

På forhånd tak.

Venlig hilsen

Mikkel

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 12:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Snakker vi Webapplikationer (Cross platform) eller Native applikationer (bundet til den enkelte tlf. el. system)?

Jeg har rigtig stor erfaring med førstenævnte, sidst nævne har jeg kun på Nokia via J2ME, samt Android og IPhone. Prisen på en app afhænger meget af hvor meget der skal lægges i den, jeg har ikke lavet apps for under 10.000kr stykket ... men jeg er bekendt med at nogen laver mini-apps helt ned til 1500kr stykket.

Hvis det skal være billigt kan webaps helt klart anbefales, slutbrugeren forstår typisk ikke engang forskellen og det er både billigere og hurtigere at lave ... og så virker det på flere forskellige telefoner :o)

Du er velkommen til at kontakte mig på mikkel@mikjaer.com el. 41 28 28 08

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)