Hvad gør jeg? Er ikke teknisk, så vil gerne have lidt detaljeret hvis det er besværligt? Mvh Lasse |
Mener du gnome?
Hvad gør jeg? Er ikke teknisk, så vil gerne have lidt detaljeret hvis det er besværligt? Mvh Lasse |
Jeg tror mere han mener Chrome /allan |
Ja ;) |
Så skal du slette din cookies og prøve igen det skulle afhjælpe problemet ;) /allan |
Hej Lasse Fik du det til at virke efter du slettede dine cookies? Med venlig hilsen Amino support |
Jeg kan heller ikke logge ind i Chrome. Jeg har prøvet både under XP og Win7. Personligt vil jeg være meget ked af at skulle slette mine cookies, da samtlige site-indstillinger og permanente logins så ryger. Jeg er til gengæld ægte computer-nørd, så jeg bidrager gerne til lidt fejlfinding
|
Fotograf Carsten Olsen - Bryllupsfotograf og portrætfotograf i København og omegn.
Der skete dét d. 6. oktober, at der rullede en opdatering ind fra Microsoft. Den ændrede på noget krypterings-halløj, og som Microsoft skrev, så BURDE det ikke have indflydelse på noget. Det har dog haft indflydelse på de cookies, vores Community Server har lagt ude hos folk, og gjort at en del af dem nu er korrupte. Dvs. dem, der oplever problemer, skal som minimum slette deres amino.dk-cookies og derefter genstarte browseren. Hvis man er ægte nørd som dig, så burde det være muligt at finde amino.dk-cookies og nøjes med at slette dem. |
Så kan jeg igen logge ind i Chrome efter at have slettet mine Amino cookies (og kun dem Den her gav information om edit af cokies i Chrome: http://ellisweb.net/2008/09/where-does-google-chrome-store-user-history-profile-and-bookmarks/ I Chrome gå til: Chrome > Settings > Options > Under the Hood >Content settings... > Show Cookies and other Site Data.... Skriv "Amino" i Search-felt og "Remove" de fundne cookies.
|
Fotograf Carsten Olsen - Bryllupsfotograf og portrætfotograf i København og omegn.
Tak for tippet, det virkede perfekt |