God aften allesammen.
Jeg opretter tråden fordi jeg gerne vil præsentere www.Barudzija.com for jer. Barudzija.com er et hobbyforetagende af en universitetsstuderende fra Syddansk Universitet. Jeg har arbejdet med hjemmesider, og deres interface gennem en årrække, hvilket har tilegnet mig den fornødne erfaring og kompetence, som skal til for at kunne tilbyde en service som denne. Denne kompetencer håber jeg kommer til udtryk i den kvalitet jeg leverer. Jeg er autodidakt, og jeg tror med overbevisning, at jeg kan leverer, hvad andre ikke formår. Jeg har i anledning af Barudzija's lansering valgt at tilbyde amino'er et skræddersyet nyt hjemmesideudseende til to plovmænd(1000 DKK). Hvis du har en grim ælling, som du gerne vil se forvandles til en svane, eller dit nuværende design mangler den harmoni, du tror vil fremme omsætningen eller trafikken på din hjemmeside, er du velkommen til at give lyd fra dig. Jeg laver stort som småt, prisen for mindre arbejde (eksempelvis banner, navigation, logo el. lign.) vurderes på baggrund af arbejdets omfang, og de krav der bliver stillet. Jeg har umiddelbart kun mulighed for at acceptere 3 arbejdsopgaver, de første 3. Hvis det har interesse, bedes du rette henvendelse privat. For spørgsmål eller yderligere er du mere end velkommen til at skrive i tråden, såfremt det er relateret overskriften. NB* Pladserne er forbeholdt det lanseringstilbud som er aktuelt på hjemmesiden(skræddersyet helsidet design), da det ranger højere på agendaen end andet, men småopgaver vil selvfølgelig blive taget til overvejelse. Tak & forsat god aften :)
Dbh,
|
Bumper lige tråden. Jeg ønsker gerne kommentar til forbedringer på hjemmesiden, hvis i har nogen