Lige nøjagtigt! Det må også være svært at gennemskue, hvad man får for pengene. Én kunne jo meget vel være dygtig og byde lavt, fordi han ikke har noget at lave og gerne vil have en reference mere. En anden byde lavt fordi han ikke forstår hvad opgaven går ud på, med chancen for at man får leveret noget hø. Bød og vandt en lille opgave på et tidspunkt. Det var seriøst en meget simpel opgave, der max tog en halv time at lave. Og her havde opgave udbyder fået bud på mange mange tusinde kroner!!! Han var dybt chokeret over at folk ville prøve "at rippe ham" på den måde. Her kom min ærlige side mig til gode og det satte han stor pris på. :-) Dorthe |
Jacob Rohde:Jeg har da modtaget nogle bud som bare er så useriøse og helt hen i skoven at man tager sig til hovedet.
Jeg er selvfølgelig også interesserede i prisen, men nogle byder med en så urealistisk lav pris, at jeg ingenlunde kan tage det seriøst. Der er freelancere der byder 600 på alt fra logo til rumraket og det er bare spild af tid.
I det mindste tager de penge for det ... modsat alle de tråde der flyder på Amino med gratis arbejde, som jeg personligt syntes er støj.
/allan