Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan skal jeg "overbevise" div. medier? Hjælp!

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Oct 08
Indlæg ialt: 112
Skrevet kl. 21:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Jeg ville kontakte div. aviser og blade for at fortælle om Navnesnak.dk, men hvordan "overbeviser" jeg dem om at de skal lave en artikel om lille Navnesnak??

Håber I kan give et par råd.. Big Smile

Tilmeldt 21. Sep 10
Indlæg ialt: 122
Skrevet kl. 22:44

Lavede lige en hurtig søgning på mit navn Melina, som jeg synes er ret unikt. 406 hedder det i Danmark (iflg. Danmarks Statistik). Og ahem, det er ikke på din side.........

Bortset fra det, så ville jeg tage telefonen og ringe til de pågældende aviser og høre om de ikke har lyst til at skrive en historie om en lokal iværksætter med denne her hjemmeside, der handler om navne til børn og forklarer betydning af navne og oprindelse. Som jo er meget sjovt at finde ud af. :)

Ellers skriv en mail/artikel selv, som fanger deres interesse omkring dig og hjemmesiden.

Oversættelse fra engelsk til dansk, eller dansk til engelsk + Annoncering på Google og Facebook

Fra København
Tilmeldt 23. Oct 08
Indlæg ialt: 1165
Fra  Ildsjæl v/ Tommy Krabbe Skrevet kl. 09:00

Hej Camilla,

Martin Thorborg har lavet flere gode podcasts om PR. Jeg er sikker på at dette podcast kan give dig mange gode og konkrete råd.

Pøj pøj med det.

De bedste hilsener

Tommy

Hej med dig :-)

Fra Vanløse
Tilmeldt 25. Jun 10
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 14:26

Hej Camilla

Jeg så i går i Nyhederne at der sker et sandt baby-boom i disse måneder. Åbenbart grundet sneen i vinter og folk åbenbart ikke havde andre muligheder for opvarming:)

Så det kan jo være din indgangsvinkel. Masser af forældre der nu står med en nyfødt og hvad skal barnet så hedde?!

Jeg er også inspireret af Martin Thorborg og han siger vist i det podcast det tidligere indlæg henviser til at man skal gøre det så nemt for medierne som muligt at smide historien på. Så du skal finde en vinkel og en historie der er grydeklar.

Jeg synes din side virker rigtig gennemført og der er da virkelig alt inden for navne. Og elsker din random-name-generator. Det kan da spare en masse overvejelser!

Er det ikke noget med at Ude & Hjemme er sponsor for "De Unge Mødre", så kunne du måske kontakte dem, med en historie om hvor mange børn der fødes og hvilke kvaler der er forbundet med at finde et navn, samt at du har lavet en løsning der er mere end bare navnebogen. Det kan også være aviser er interesseret i den slags, men magasiner der udgives på månedsbasis er nok allerede skrevet og klar på nuværende tidspunkt, og det er vel nu hvor fødslerne boomer det er ekstra interessant...

Håber dette kan hjælpe eller måske bare inspirere:)

Tilmeldt 5. Oct 08
Indlæg ialt: 112
Skrevet kl. 21:59

SUPER gode svar I er kommet med. Tusind tak, her er helt sikkert noget jeg godt kan bruge!! Yes

Jeg tror jeg må sætte min kære mand i gang med at lave en god artikel om siden, og som Du NanaMaria skriver, så måske "køre" lidt på det med der nu kommer en masse bebser.. Yes

Jamen igen, tusind tak! Fik nogle svar jeg virkelig kunne bruge til noget, fedt I ville give Jer tid til at svarer.!

Rigtig god aften.

Bedste hilsner

Camilla

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 22:11
Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 22:15

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)