Som nogle af jer har læst, så går jeg og knokler som en gal. Og jeg kunne rigtig godt bruge noget hjælp. Derfor har jeg forsøgt, at spørge ud i netværket, og fundet en kandidat som har nogle andre kompetencer end mine.
Nu til mit spørgsmål. Vi har haft nogen kontakt og personen påstår at der bliver arbejdet på mit projekt - jeg har ikke set en linje, streg eller tal endnu. Personen er produktiv - har jeg fornemmelse af, men første aflevering udebliver desværre.
Næste lille ting, er at personen er kommet med en samarbejdsaftale hvor jeg bliver præcenteret for tallet 30% af overskuddet udbetalt to gange årligt. Og, at jeg altid er velkommen til at "gå" uden nogen form for ejerskab.
Jeg har tidligere talt om projektets størrelse med nogle uheldige tråd-dreninger, så jeg vil bare sige at projektet er stort. Jeg får og har brug for al den hjælp jeg kan få, og jeg vil derfor spørge om hvordan jeg kan sikre de personer som hjælper mig. Hertil kommer at jeg får brug for en eller flere større investere, som sandsynligvis vil sætte sig på en andel i virksomheden. For det ikke skulle være nok, så er der en meget lang opstartsperiode på op til 3 år og projektet vil ikke tjene en eneste krone før yderligere 11 mdr. senere. - Hertil kommer risici for tids skred grundet kompleksiteten i systemet.
Hvordan gør jeg, for jeg har virkelig brug for hjælpen?