Mængden af reklamer er klart i overkanten, det virker alt for kommecielt. Siden i sin nuværende form tvivler jeg stærkt på, men hvis du lavede noget mere indhold, eller fokuserede mere på et enkelt emne vi lder måske være muligheder.
Jeg kan godt lide designet og farverne, men jeg synes også at man direkte drukner i reklamer.
Du kan godt gøre det mere diskret. Lav noget mere indhold og skær lidt ned på reklamerne. Sørg for at reklamerne er relevante og ikke bare er der, for at være der.
Webdesign, optimering og online markedsføring. Se mere på WebGain.dk
Hvis du skal leve af reklamerne er det fint nok de er der, ellers hører reklamer normalt ikke hjemme på en kommerciel side, efter min mening, allerhøjst 1 eller 2 men så skal de vøre relavante.
De første 10 sek tænkte jeg oii - nice side, men så druknede jeg i reklamer og efter 1 min var jeg så træt af blinkende reklamer at jeg bare lukkede ned - jeg ville aldrig købe noget på den side.
Det virker som om du er startet godt, men du har haft penge som primære tema for at bygge siden. Det er synd at ødelægge talent fordi der skal tænkes reklame-penge.