Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bliv en del af SmartSaver!

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Feb 09
Indlæg ialt: 129
Skrevet kl. 18:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen,

Nogen af jer kender sikkert til SmartSaver, da jeg har været aktiv med projektet herinde det seneste stykke tid. Der går der-ud-af, men vi må indse, at vi nok mangler en partner på projktet. Vi mangler simpelthen en som kan have kontakten til rabatudbydere - og skaffe nye tilbud til brugeren.

Er det noget for dig så kig forbi nedestående opslag:

http://www.amino.dk/virksomhedsbors/saelges/it-teknologi/internethandel-detail-b2c/bliv-en-del-af-smartsaver-til-salg-10015

Ha' en dejlig aften,

Kenneth

Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 1460
Fra  N/A Skrevet kl. 19:23

jeg er meget int.

Send en PB

.

Tilmeldt 23. Feb 09
Skrevet kl. 19:33

Hej Jonathan,

"Hvad skal du gøre?
Skriv en kort beskrivelse af dig/­virksomhed samt hvordan du vil gribe sagen an, hvis vi vælger dig som partner på projektet. Forklar os hvad netop du eller din virksomhed kan gøre for projektet. Vi skal modtage din mail før d. 1. November inden kl. 12 og derefter udvælger vi de mest interessante som vi blive inviteret til en sludder hos os i Århus."

God aften,

Kenneth

Tilmeldt 23. Feb 09
Skrevet kl. 17:53

Så har vi modtaget noget interessante henvendelser - men håber da at flere vil melde sig ;-)

Ha en dejlig weekenden alle sammen!

Kenneth

Tilmeldt 23. Feb 09
Skrevet kl. 20:12

Bump i håb om endnu flere henvendelser ;-)

Tilmeldt 23. Feb 09
Skrevet kl. 18:33

Nu skal jeg nok stoppe med at bumpe dette indlæg, men hvis der er nogen som kender Amino som dette kunne være interessant for, må i meget gerne skrive deres navn her. Så kunne jeg jo sende dem en lille PB.

Ha en dejlig aften,

Kenneth

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)