Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger ny bærbar som der kan sidde simkort i?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Oct 09
Indlæg ialt: 222
Skrevet kl. 16:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg søger en ny bærbar som man kan indsætte et simkort i, men hvilke mærker kan tilbyde dette?

Og hvilken priser ligger disse bærbar i?

Kom frem med jeres bud.

Fra København
Tilmeldt 2. May 09
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 17:51

De har de fleste nye bærbar..altså mulighed for at putte simkort i..

Hjemmesiden Edbpriser vist det skal være billigst eller prøv Dell, de har udemærket telefonisk rådgivning omkring hardware køb

webworker på www.papirshop.dk

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 20:17

E.W.D Distribution:
Jeg søger en ny bærbar som man kan indsætte et simkort i, men hvilke mærker kan tilbyde dette?

Det kan blandt andet Lenovos Thinkpad T410.
En Thinkpad T410 med i5 eller i7 processor er kræs for de kvalitetsbevidste. Og så er 3 års on-site next business day hardware service almindeligt forekommende på de fleste varianter.

Prisen afhænger i store træk af de øvrige specifikationer som harddisk type og størrelse samt ram mængde og skærmstørrelse.

Hvilket prisleje forventer du?

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Tilmeldt 4. Oct 09
Indlæg ialt: 222
Skrevet kl. 20:26

John Nielsen:
Det kan blandt andet Lenovos Thinkpad T410.
En Thinkpad T410 med i5 eller i7 processor er kræs for de kvalitetsbevidste. Og så er 3 års on-site next business day hardware service almindeligt forekommende på de fleste varianter.

Prisen afhænger i store træk af de øvrige specifikationer som harddisk type og størrelse samt ram mængde og skærmstørrelse.

Hvilket prisleje forventer du?

Hej John

Jeg skal bruge den til kundebesøg, stående på kontoret, hvor jeg skal bruge dynamic nav, office pakken, internet, og der skal være bluray drev, samt simkort indbygget 1920x1080 opløsning hd (gerne usb 3.0, hdmi, kortlæser, lys i tastaturet, men ikke noget krav)

Hvad vil du anbefale her - og pris ligger den i nærheden af 5.000-10.000

Har tænkt lidt på enten hp, dell - men ved ikke lige hvad det skal være

Fra Herning
Tilmeldt 28. Feb 09
Indlæg ialt: 613
Fra  Totalenergi Skrevet kl. 20:30
Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 09:36
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

E.W.D Distribution:

Jeg skal bruge den til kundebesøg, stående på kontoret, hvor jeg skal bruge dynamic nav, office pakken, internet, og der skal være bluray drev, samt simkort indbygget 1920x1080 opløsning hd (gerne usb 3.0, hdmi, kortlæser, lys i tastaturet, men ikke noget krav)

Hvad vil du anbefale her - og pris ligger den i nærheden af 5.000-10.000

Hvis din prisforventning er 5.000 - 10.000 antager jeg, at det er inkl. en OEM Windows 7 licens men uden licenser til Dynamic Nav, Office m.m.

Indbygget simkort slot, Blu-Ray drev, hdmi udgang og kortlæser er der mange bærbare som har i dag. En skærmopløsning på 1920x1080 kræver en relativt stor skærm til en bærbar, hvis man skal kunne se noget på skærmen. Umiddelbart vil det være en 17", som bliver relativt stor og uhandy at slæbe med til kundebesøg.
Havde du nu forventet 1600x1050 eller 1440x900, ville det kunne klares med en almindelig størrelse skærm på 14.1" - 15.4". Med dine hardwareforventninger sat op mod dine forventninger til prisleje vil jeg ikke tro, at det bliver let at finde en bærbar i høj kvalitet og med de 3 års on-site hardware service, som jeg normalt anbefaler mine erhvervskunder.

Det er muligt, at du kan finde en bærbar af mærket Acer eller Asus, som har nogenlunde de tekniske specifikationer, som du leder efter. De vil erfaringsmæssigt næppe være bygget/samlet i den samme høje kvalitet. Men jeg håber, at du finder det, som du leder efter. Smile

Dbh. John

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)