Jeg skal bruge den til kundebesøg, stående på kontoret, hvor jeg skal bruge dynamic nav, office pakken, internet, og der skal være bluray drev, samt simkort indbygget 1920x1080 opløsning hd (gerne usb 3.0, hdmi, kortlæser, lys i tastaturet, men ikke noget krav)
Hvad vil du anbefale her - og pris ligger den i nærheden af 5.000-10.000
Hvis din prisforventning er 5.000 - 10.000 antager jeg, at det er inkl. en OEM Windows 7 licens men uden licenser til Dynamic Nav, Office m.m.
Indbygget simkort slot, Blu-Ray drev, hdmi udgang og kortlæser er der mange bærbare som har i dag. En skærmopløsning på 1920x1080 kræver en relativt stor skærm til en bærbar, hvis man skal kunne se noget på skærmen. Umiddelbart vil det være en 17", som bliver relativt stor og uhandy at slæbe med til kundebesøg.
Havde du nu forventet 1600x1050 eller 1440x900, ville det kunne klares med en almindelig størrelse skærm på 14.1" - 15.4". Med dine hardwareforventninger sat op mod dine forventninger til prisleje vil jeg ikke tro, at det bliver let at finde en bærbar i høj kvalitet og med de 3 års on-site hardware service, som jeg normalt anbefaler mine erhvervskunder.
Det er muligt, at du kan finde en bærbar af mærket Acer eller Asus, som har nogenlunde de tekniske specifikationer, som du leder efter. De vil erfaringsmæssigt næppe være bygget/samlet i den samme høje kvalitet. Men jeg håber, at du finder det, som du leder efter. 
Dbh. John