Hej Amino'er. Vi er 3 studerende, der går på multimediedesignuddannelsen, på 3. semester. Opgaven skal indeholde følgende: Har du et forslag, eller kender du nogen der kunne bruge hjælp fra os, så skal du være meget velkommen til at kontakte os på: |
3 multidiedesignstuderende søger opgave
- 1
|
vil gerne vide det samme, send mig en mail på patrick@barkowski.dk
|
Lokalmarkedsførring for virksomheder dealSpot.dk - Tilmeld din virksomhed gratis idag.
Hej Patrick og Vincent, Det afhænger helt af den type opgave og opgavens omfang i stiller. |
Jeg har aldrig hørt om man skal købe opgaven bagefter Hvis nogen har lyst til at stille en opgave og få det gratis bagefter kan i bare kontakte skolen. Jeg har skaffet en del projekter til mine kunder fra EAL i Vejle og de fik alle opgaverne gratis bagefter. |
Hej, Det er jo individuelt fra opgavestiller til opgavestiller, og hvad de synes om det endelige produkt.
Vi giver bare muligheden for at købe projektet bagefter, af opgavestiller, hvis han er interesseret.
|
Jeg har heller ikke oplevet at virksomhederne skal eller kan købe et mere eller mindre funktionsdygtigt system når de studerende er færdig med deres opgave. I min verden modtager virksomheden kildekode, en kopi af rapporten og en tak for at de havde tid. Måske er det bare mig, men jeg syntes det er en uheldig praksis hvis det forholder sig sådan at studerende nu vil (og kan) kræve betaling for projekter som er udviklet under deres uddannelse i samarbejde med en given virksomhed. Men jeg går udfra at i så også betaler virksomheden for den tid de har anvendt på jeres projekt, også selvom det ikke bliver til et produkt som virksomheden reelt kan anvende ;-) Held og lykke med jeres opgave. /Søren
|