Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

3 multidiedesignstuderende søger opgave

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er.

Vi er 3 studerende, der går på multimediedesignuddannelsen, på 3. semester.
Til en eksamensopgave, leder vi efter en virksomhed, der vil stille en opgave til rådighed.

Opgaven skal indeholde følgende:
- Interaktionsudvikling - Ex: Webshop, bookingsystem, blog, personlig hjemmeside etc.
- Design /visualisering - Ex: Visitkort, brochure, brevlinie, webdesign etc..
 - Markedsføring/kommunikation - Ex: Facebook, dit firmas produkt, reklamekampagne etc.

Da opgaven er et eksamensprojekt, er dette selvfølgelig første prioritet for os - men der vil dog være mulighed for at købe det endelige produkt efterfølgende.

Har du et forslag, eller kender du nogen der kunne bruge hjælp fra os, så skal du være meget velkommen til at kontakte os på:

Nils: 40 60 62 23
Brian: 23 60 19 51
Jonas: 27 51 24 51

Du kan selvfølgelig også fange os pr. mail: nils@nilspedersen.dk 

Svar og forslag sendes senest d. 1 november 2010 

Tilmeldt 28. May 09
Indlæg ialt: 112
Skrevet kl. 14:43
Hej I 3. Jeg kan muligvis bruge jer. Hvor meget vurderer i at hjemmesiden vil koste efterfølgende? Og hvor er det I studerer? Mvh Vincent
Fra København
Tilmeldt 14. Mar 08
Indlæg ialt: 844
Skrevet kl. 16:04

vil gerne vide det samme, send mig en mail på patrick@barkowski.dk

Lokalmarkedsførring for virksomheder dealSpot.dk - Tilmeld din virksomhed gratis idag.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:08

Hej Patrick og Vincent,

Det afhænger helt af den type opgave og opgavens omfang i stiller.

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 07:19

Jeg har aldrig hørt om man skal købe opgaven bagefter Surprise

Hvis nogen har lyst til at stille en opgave og få det gratis bagefter kan i bare kontakte skolen. Jeg har skaffet en del projekter til mine kunder fra EAL i Vejle og de fik alle opgaverne gratis bagefter.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:19

Remydk:

Jeg har aldrig hørt om man skal købe opgaven bagefter Surprise

Hvis nogen har lyst til at stille en opgave og få det gratis bagefter kan i bare kontakte skolen. Jeg har skaffet en del projekter til mine kunder fra EAL i Vejle og de fik alle opgaverne gratis bagefter.

Hej,

Det er jo individuelt fra opgavestiller til opgavestiller, og hvad de synes om det endelige produkt.
Vi giver bare muligheden for at købe projektet bagefter, af opgavestiller, hvis han er interesseret.

Fra Vanuato
Tilmeldt 24. Apr 09
Indlæg ialt: 1458
Fra  Kaffes Skrevet kl. 12:05
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har heller ikke oplevet at virksomhederne skal eller kan købe et mere eller mindre funktionsdygtigt system når de studerende er færdig med deres opgave. I min verden modtager virksomheden kildekode, en kopi af rapporten og en tak for at de havde tid.

Er man dygtig og er projektet godt, så kan man være heldig efterfølgende at blive ansat eller hyret af virksomheden til at videreudvikle systemet.

Måske er det bare mig, men jeg syntes det er en uheldig praksis hvis det forholder sig sådan at studerende nu vil (og kan) kræve betaling for projekter som er udviklet under deres uddannelse i samarbejde med en given virksomhed.

Men jeg går udfra at i så også betaler virksomheden for den tid de har anvendt på jeres projekt, også selvom det ikke bliver til et produkt som virksomheden reelt kan anvende ;-)

Held og lykke med jeres opgave.

/Søren

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)