Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er du stiv i e-conomic?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Kalundborg
Tilmeldt 19. Apr 07
Indlæg ialt: 407
Skrevet kl. 21:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle, jeg er overgået til e-conomic og køre noget rundt i det, jeg mangler at finde omsætningen på hver eneste debitor, kan jeg se det nogle steder? jeg kan se der er en top5 men jeg skal bruge alle sammen.

Mvh. Jens

Tømrermester i Kalundborg og indehaver af jensstaehr.dk

Fra London
Tilmeldt 2. Sep 09
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 22:34

Hej Jens,

Nu bruger jeg godtnok kun e-conomic paa engelsk men jeg gaar ud fra at det er nogenlunde det samme, bare oversat.

Hop ind paa fanebladet "Report" og kig under "Customers", der skulle du gerne finde en "Turnover Statistics"

Herinde kan du vaelge om du vil se omsaetnign baseret pa kunder, produkter eller medarbejdere, hvillken periode, afdeling, etc etc.

Jeg gaar ud fra at du kan erstatte ovenstaaende med "Raporter", "Kunder" og "Omsaetnings statistikker"

Haaber du kunne  bruge det til noget

Mvh
Brian

Fra København
Tilmeldt 27. Jan 10
Indlæg ialt: 129
Skrevet kl. 08:43
Fra Kalundborg
Tilmeldt 19. Apr 07
Skrevet kl. 17:32

Hej igen

Mange tak for svar begge to. Jeg prøver igen.

Mvh. Jens

Fra Kalundborg
Tilmeldt 19. Apr 07
Skrevet kl. 18:25

Jeg går under omsætningsstatistik og indtaster fra 01 07 2009 - til 30 06 2010 og vælger debitor som udgangspunkt og vælger fra debitor nr. xxx til debitor xxx (alle) og trykker på ok men der kommer ikke nogen frem.

Er det fordi jeg ikke har oprettet nogen leveringsteder, varegrupper eller debitorgrupper?

Mvh. Jens

Fra København
Tilmeldt 27. Jan 10
Indlæg ialt: 129
Skrevet kl. 09:31

Hej Jens, prøv kun at sætte dato interval, og lad alle de andre felter være blanke (blank=alle), så burde der komme noget frem i rapporten, såfremt der ligger data i perioden, fordelt på varer, debitorer, eller medarbejdere.

med venlig hilsen

Fra Kalundborg
Tilmeldt 19. Apr 07
Skrevet kl. 09:21

Hej Michael, tak for svar. Jeg har spurgt hos bogholderen og det er der svaret skal findes, vi er overgået til e-conomic i år og der er ikke faktureret i programmet men kun overført bilag, så jeg kan ikke finde gamle faktura.

Jeg har fået mine data på anden måde. tak for hjælpen. Jeg bruger jeres hjælpevideoer og læser i jeres forum men ellers spørger jeg igen.

Mvh. Jens

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)