Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på - www.jalys.dk

Side 1 ud af 3 (30 indlæg)
Fra Herlev
Tilmeldt 10. Oct 10
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 18:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Jeg har startet webshop i år og er her op til julen begyndt at gøre lidt mere ud af sitet. Vi sælger sunde stearinlys og skal altså sælge de lidt dyrere men til gengæld sunde, miljørigtige og yderst dekorative lys. Hvad synes du kunne give det et pep?

www.jalys.dk

Alt er brugbart og på forhånd tak for hjælpen :-)

Hilsen Just

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:20

Kort titlen jeg mener denne her <title>JaLys</title> lav en længere og mere sigende til google

Billedet kvalitet af lysene synes jeg godt kunne forbedres evt. få en professionel fotograf til denne opgave, for billederne på siden sælger ikke særligt godt

Sælger bedre med et billedet i logo der siger samme med tekst hvad i sælger.

Samme skriftstørrelse på hele siden ingen overskrifter , husk lav h1 i overskifter og tekst h2 eller h3 derved er der forskellen og der kommer overskuelighed på siden.

Øverst ville jeg ligge en kontakt side i stedet for kun i fodnoten der ligge kontakt info , da folk tit handler hurtigt og impulsive og ønsker svar hurtigt

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Flensburg
Tilmeldt 23. Sep 07
Indlæg ialt: 574
Fra  SunTzuGames Skrevet kl. 12:26

Jeg må sige - jeg er enig med Mikael, det er meget præcist ramt.... :)

Venlig hilsen Emil Larsen
Vild med brætspil? - Sun Tzu Games

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 12:30

Det er ikke en shop, som jeg ville handle i. Den ser for uprofessionel ud. Designet ser ud som noget man lavede for 5-7 år siden, så den trænger til et ordentligt løft.

Beklager...

Michael

Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 1451
Skrevet kl. 12:33

Hej Just

Er enig med de 2 andre, men jeg syntes også du skal gøre lidt mere ud af at beskrive hvad et "sundt" stearinlys er for noget, jeg tror jeg lignede et ? i hovedet da jeg så din post :-) i den beskrivelse får du samtidig også skrevet HVORFOR dine stearinlys er lidt dyrere end almindelige lys.

Best regards

Fra Herlev
Tilmeldt 10. Oct 10
Skrevet kl. 22:26

Hej alle, tak for de givtige svar, jeg vil bruge dem til at arbejde videre og vil vende tilbage, når jeg er kommet lidt videre...

Tak, hilsen Just

Fra Herlev
Tilmeldt 10. Oct 10
Skrevet kl. 17:11

Forresten vil jeg lige spørge om der er nogen gode idéer mht. til valg af forsidebillede, da jeg synes at det evt. bør peppes op?

Hilsen Just, www.jalys.dk

Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 1451
Skrevet kl. 17:59

Jalys.dk:

Forresten vil jeg lige spørge om der er nogen gode idéer mht. til valg af forsidebillede, da jeg synes at det evt. bør peppes op?

Hilsen Just, www.jalys.dk

Jeg søgte lige på google: pictures candle  og fandt masser af flotte billeder med stearinlys, prøv at kigge

Best regards

Fra Roskilde
Tilmeldt 27. Oct 08
Indlæg ialt: 478
Fra  kornerupdesign Skrevet kl. 19:49

Ja jeg vil så også sige: Uha der kunne gøres meget for siden Wink Hele designet bør opdateres til en version 2010!

Udover at fremhæve det med sundheden i lysene, gerne på forsiden og gerne med en eller anden form for "sundhedsgaranti" stempel/logo, så ville jeg også sige det med billederne. De skal igennem en fotograf, have det rigtige lys og tages i de rigtige vinkler. Og så er det miljøfotos som ville sætte prikken over i'et. Et bord der er dækket med jeres lækre lys i flotte farver, sælger meget mere end et billed af et lys på hvid baggrund. Der skal OGSÅ være fritlagte lys, men krydret med stemningsbilleder af produkterne.

:-) Dorthe

Fra Herlev
Tilmeldt 10. Oct 10
Skrevet kl. 10:56

Hej igen, det er nogle super inputs, tak for det :-)

Hvad med produktteksterne, er de fyldestgørende?

Hilsen Just

www.jalys.dk

Side 1 ud af 3 (30 indlæg)