Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tilbud: Grafisk Facebook Profil - Social-Marketing.dk

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Sep 10
Indlæg ialt: 94
Fra  Social-Marketing.dk Skrevet kl. 17:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Hvordan kan du få flere til at "synes godt om" din Facebook Profil?

En af mulighederne er, at lave en grafisk Facebook Profil. Mange virksomheder fokuserer på dette område, da det virker - Ved en grafisk Facebook profil, man kan forklare hvem man er, og hvad man kan tilbyde sine besøgende, ved at de "synes godt om" ens Facebook profil, på en smart og flot grafisk måde.

Vi vil gerne tilbyde de 3 hurtigste, en grafisk Facebook profil 40% nedsat, altså kun 600kr.

I kan se referencer af tidligere arbejde vi har lavet, samt informationer omkring grafiske Facebook Profiler på vores hjemmeside, Social-Marketing.dk.

Med Venlig Hilsen

Social-Marketing.dk

Tilmeldt 16. Sep 10
Fra  Social-Marketing.dk Skrevet kl. 19:10
Fra Hvidovre
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 200
Fra  Mobilteknik A/S Skrevet kl. 19:12

den er jeg på

Det gik lidt stærkt men en ipad er ikke til de lange indlægWink

kenn

Tilmeldt 16. Sep 10
Fra  Social-Marketing.dk Skrevet kl. 20:07
Fra Brædstrup
Tilmeldt 19. Sep 10
Indlæg ialt: 173
Skrevet kl. 20:09

Hvis man kan få fat i B2B kunder på facebook er jeg klar, men ser ikke ud som om der er nogen der ved noget om det her på amino

Reklameartikler, Tøj, alt til Visuel Branding - www.donitez.dk

Tilmeldt 16. Sep 10
Fra  Social-Marketing.dk Skrevet kl. 20:39

Hej Donitez

Facebook bruges oftest til B2C, dog kan man sagtens bruge det til B2B.

Måden jeg ville takle det på, er hver gang du har fået en kunde, at du anbefaler ham/hende, at "synes godt om" din Facebook-side, og fortæl hvad du kan tilbyde dem. - Her ville jeg køre specielle tilbud, som kun gælder dine Facebook brugere fx.

Det vigtigste er at give dine kommende besøgende en grund til at "Synes godt om" din side, som også kan gøres igennem en Grafisk Facebook Profil.

Udover dette, ville jeg også reklamerer her på Amino omkring din Facebook-side, og igen give dem en grund til at "synes godt om" din side.

Håber det var svar nok på dit spørgsmål. :)

Med Venlig Hilsen

Social-Marketing.dk

Fra Brædstrup
Tilmeldt 19. Sep 10
Indlæg ialt: 173
Skrevet kl. 21:18

Hvad jeg kan forstå der vil det kun skabe mersalg for de kunder jeg allerede har solgt til..... Samme effekt som mine nyhedsmail. Jeg ville dog hellere have nye kunder der igennem :(

Men jeg har slet ikke noget "synes godt om" side endnu. Det har jeg efterspurgt på 2 af dine andre indlæg. Jeg har derimod en gruppe hvor alle har mulighed for at være med i debatter, og se diverse ting og sager.

Reklameartikler, Tøj, alt til Visuel Branding - www.donitez.dk

Tilmeldt 16. Sep 10
Fra  Social-Marketing.dk Skrevet kl. 20:23

Hej Igen

Du kan bruge det til mersalg, selvfølgelig som et nyhedsbrev også virker - På Facebook, kan man bare opdaterer oftere, uden det virker som spam.

Du kan også bruge det til at få interesserede til at "synes godt om" din side, og fortælle dem hvad du kan tilbyde dem igennem din Facebook side, og derfor få salg på sigt.

På sigt kan en B2B Facebook-side sagtens gøre, at du vil få ekstra salg - Man skal selvfølgelig gøre det attraktivt for sine besøgende.

Med Venlig Hilsen

Social-Marketing.dk

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)