Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lidt skuffet over Amino Plus

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 1451
Skrevet kl. 15:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Aminoer

Jeg sad her en kedelig søndag og kiggede virksomhedsbøsen her på Amino, fald over nogle interessante timg og ville naturligvis kontakte annoncøren....men men men, det kunne jeg ikke da jeg ikke havde et VIP virksomhedsbørs abonnement, DER blev jeg sgu skuffet, syntes ikke det er fait at når man har betalt 1000 kr for et PLUS abonnement at man så også skal "flåes" for endnu et abonnement for at kunne bruge Amino helt og fuld ud, det burde ikke være tilfældet for Amino PLUS medlemmer.

Er jeg den eneste der har det sådan ???

Best regards

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15006
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 15:23
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kim Boldig:

Ja det tror jeg...

Søg på Amino virksomhedsbørs i debatten, og du vil finde ud af, hvorfor det er blevet sådan... Det skyldes jo folks manglende ærlighed!

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

https://shop.cosmos-co.eu/da/

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 15:34
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kim Boldig:

Dem kender jeg godt, men det betyder jo så åbenbart at de "uærlige hersker" og det gør ud over de ærlige, det lyder bare helt forkert i min verden, så må der da kunne findes en løsning så de ærlige igen er på banen, alt kan lade sig gøre bare man har viljen til det !!

Jamen  velkommen til "the real world"... Sådan er det sku da overalt i samfundet! Hvorfor tror du, at der laves love mod kriminalitet og ulovligheder, som også rammer ærlige mennesker?

Har du en bedre løsning, så er Thorborg med sikkerhed åben for forslag... Men tvivler på, at du kan komme op med noget desværre... 

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 15:35

Kim Boldig:

Nej. men M.T. i dette tilfælde ikke lytte til sund fornuft. Så hellere lade folk købe adgang til fortyndet kaffe (læs adgang til annoncer der også var der før det kostede penge). M.T laver mange gode tinge, undrer mig at han laver dette halvhjertet, for gennemtænkt er det ikke.

Da vi havde "diskussionen" så var det fordi der var for meget bøvl med at folk ikke betalte gebyrerne for handlerne eller handlede udenom, hvorved Amino mistede indtægter.

Personligt mener jeg det burde være gratis indtil der kunne præsenteres en professionel virksomhedsørs. Jeg vil vove den påstand, at mere end 90% af dem der har købt adgang ikke er tilfredse med deres køb. Ved godt at sælgerne kan vælge at betale for at vise flere informationer, men det er i den omvendte verden at en interesseret køber skal betale for at få oplysninger, derfor bliver det aldrig en succes.

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 15:45

Lagersalg123 - JEN:

Sjældent du og jeg er uenige, men M.T har grueligt fejlet her.

Man gør sig absolut ingen ulejlighed for at fremstå som seriøs virksomhedsmægler, så derfor forekommer det også amatøragtigt.

"Gør det helhjertet, eller lad være med at gøre det" - hvis man vil tjene penge på det altså.

Jeg har bare ik et bedre forslag til en løsning... Men du har ret i, at den der "dating koncept", hvor man betaler og håber, at der er noget spændende, næppe er den optimale løsning...

Men hva er alternativet, som ik er voldsomt omkostningstungt?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)