Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Min mail har slettet ALLE kundernes e-mails.. Kan man hente dem tilbage

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Give
Tilmeldt 13. Feb 09
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 14:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle Aminoer

Da jeg loggede ind på min mail, er ALLE mine e-mails fra mine kunder slettet! Havde en mappe der bare hed Kunder - dansk logo & webdesign, og nu er den pist væk.. alt lå i den mappe - ftp indstillinger, kodeord, ordrebekræftigelser osv...  

Kan jeg på nogen måde hente dem tilbage igen?? Og er der nogen der har en idé om hvordan det kan lade sig gøre?

 

Mvh. Caroline O. Laustsen

 

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 14:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med dig

Kan du oplyse hvilken e-mail program du bruger ? Er det outlook eller gmail eller ?

/allan

Fra Give
Tilmeldt 13. Feb 09
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 14:33
Hvor mange stjerner giver du? :

windows mail...

- Men plejer at åbne mailen inde fra one..

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 14:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Caroline :

Kan jeg på nogen måde hente dem tilbage igen??

Altså uden nærmere beskrivelse end "Mine mails er væk" bliver det meget svært at hjælpe dig ... ydermere ser jeg at du er hosted hos b-one, hvad siger deres support?

Din bedste mulighed er nok at tage din sidste backup og køre den ind på et andet og mere seriøst webhotel ... Hvis du mod forventningen har lagt forretningskritiske data hos b-one uden at backe dem op er du lidt selv ude om det :)

Men start med supporten hos B-One, de er der for det samme :)

Fra Donguan, Guangdong, P.R. China
Tilmeldt 14. Sep 09
Indlæg ialt: 213
Skrevet kl. 14:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Bruger du IMAP? Hvis ja, er de forsvundet online ogsaa?

Mvh.
Kasper

Fra Give
Tilmeldt 13. Feb 09
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 15:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Ja... Bruger Imap, og de er også forsvundet online!! Ikke kritiske mails, men kan da ik forstå hvordan de bare kan forsvinde!! Og jo, overvejer helt sikkert at skifte til noget andet! Synes desuden at det er ret tit at der er problemer inde hos one! Og det er tit problemer med at logge på mailen!!
Fra Donguan, Guangdong, P.R. China
Tilmeldt 14. Sep 09
Indlæg ialt: 213
Skrevet kl. 15:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Min erfaring med IMAP siger, hvis mails/mappe er vaek online, er de helt vaek! Har du checket om du ved et uheld har flyttet mappen ned i en anden mappe?

Evt. check hos ONE om de kan hjaelpe dig med at genskabe det tabte.

Mvh.
Kasper

Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 1451
Skrevet kl. 15:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Caroline

Jeg ville først kontakte B-one og se om de kan hjælpe dig, elelrs kan dette msåke bruges:

http://www.nirsoft.net/utils/mailpv.html

Jeg kender ikke softwaren, men det kan jo som sådan ikke blive værre end det er.

Best regards

Fra Give
Tilmeldt 13. Feb 09
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 15:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Har kontaktet b-one... De mener ik der er noget at gøre. Men du har ret, det skader jo ik at prøve med det program!! Ku jo være jeg var heldig ;) tak for hjælpen.. Mvh Caroline
Fra København Ø
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 15:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Og du har selvfølgelig kigget i dine andre mapper? Jeg har mange gange siddet med meget høj puls og derefter fundet ud af at jeg er kommet til at flytte mappen ind i en anden mappe. Lav evt. en søgning på noget indhold i en af de mails der er forsvundet.

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)