Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skrive tekst som ik er synlig for søgerobot, hvordan

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2814
Skrevet kl. 11:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Skal til at smide noget tekst paa en WP side. Navnet paa personen og adressen vil jeg gerne at bliver usynlig for google mm. 

altsaa: "Mit navn er Dorthe Kødben og jeg laver alt muligt"  her skulle Dorthe Kødben gerne være usynlig for google mm.

Kan man dette?

takker

mvh anders

ps: vil li sige at det er fordi at "Dorthe Kødben" har faaet nyt job og i kontrakten staar der at hun ikke maa have noget som helst arbejde/fritidsfirma eller noget ved siden af. Saa for at undgaa at hun skulle dukke op paa google hvis firmaet søger paa hende vil vi gerne lave hendes navn og adresse usynlig hvis muligt.

Fra helsingør
Tilmeldt 9. Oct 10
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 11:23
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

jeg ville måske skrive teksten i et tegneprogram og lægge den ind på wp som en billedfil.

tror det ville virke

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2236
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 11:29

skriv i robots.txt at google ikke skal indeksere siden. Easy.

Kristian Ole Rørbye

Tilmeldt 2. Jul 08
Skrevet kl. 11:45

Kristian R.:

skriv i robots.txt at google ikke skal indeksere siden. Easy.

Det er jo kun navnet. Siden ville jo være ok at faa indekseret.

Tilmeldt 2. Jul 08
Skrevet kl. 11:46

dengladegris:

jeg ville måske skrive teksten i et tegneprogram og lægge den ind på wp som en billedfil.

tror det ville virke

ok maa jeg se paa om det er noget jeg ka, tak

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2236
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 11:48

Okay, jeg læste forkert. Så er en billedfil klar det bedste valg.

Kristian Ole Rørbye

Tilmeldt 2. Jul 08
Skrevet kl. 12:02

Nok endnu et dumt spørgsmaal ;-) men kan i anbefalde et program til dette. Bruger mac men har ogsaa xp hvis..

Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 1584
Skrevet kl. 12:03

Du kan udelukke en hel side via robots.txt Men pas på her, du risikere at smadre dine ratings for hele siden, hvis det gøres forkert.-

Alternativt er at lave det som et billede, og selvfølgelig ikke sætte navnet som beskrivelse ;)

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 12:35
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Anders S:

ps: vil li sige at det er fordi at "Dorthe Kødben" har faaet nyt job og i kontrakten staar der at hun ikke maa have noget som helst arbejde/fritidsfirma eller noget ved siden af. Saa for at undgaa at hun skulle dukke op paa google hvis firmaet søger paa hende vil vi gerne lave hendes navn og adresse usynlig hvis muligt.

Sidder I alle her og hjælper folk med at begå kontraktbrud? Indifferent

Hvordan ville du have det hvis din tidligere medarbejder bryder din konkrakt (som du betaler hende for at overholde)?

Kære Aminoer,

Det her er altså en ommer.

Vi er her for at hjælpe hinanden.

Men ikke for at hjælpe hinanden med at snyde vores kolleger.

Det kunne være, at den person, der kontraktligt betaler for at "Dorthe Kødben" ikke skal gå over til hans værste konkurrent var din bedste ven.

Hvordan ville du så se på det?

Venlig hilsen,

Christian

Tilmeldt 2. Jul 08
Skrevet kl. 19:24

Christian iMARKETING:

Anders S:

Sidder I alle her og hjælper folk med at begå kontraktbrud? Indifferent

Hvordan ville du have det hvis din tidligere medarbejder bryder din konkrakt (som du betaler hende for at overholde)?

Kære Aminoer,

Det her er altså en ommer.

Vi er her for at hjælpe hinanden.

Men ikke for at hjælpe hinanden med at snyde vores kolleger.

Det kunne være, at den person, der kontraktligt betaler for at "Dorthe Kødben" ikke skal gå over til hans værste konkurrent var din bedste ven.

Hvordan ville du så se på det?

Venlig hilsen,

Christian

Hej Christian

Rolig nu..

Hun vil gerne lave lidt freelance oversættelse og derfor ville hun gerne have en lille side paa nette som et lille visitkort hun kan henvise til.

Det er noget vi saadan stille og roligt har rodet lidt med i et stykke tid. Hun har saa været saa heldig at faa nyt job hvor de saa har denne dumme tilføjelse i kontrakten. Og firmaet har overhovedet ikke noget at gøre med oversættelse eller noget at gøre. Saa hun vil ikke paa nogen maade træde firmaet over tærene eller stjæle deres kunder da det hun laver for dem og det hun vil lave i fritiden ik har noget med hinnanden at gøre.

Saa det er ik en ommer. Der har været nogen flinke aminoer som har hjulpet og det er jo det siden gaar ud paa ik. Det er jo ikke saadan at de har ikke hjulpet med opskriften paa en A-bombe ;-)

Det er ganske fredligt og skal siges at jobbet er et ganske alm job nede paa jorden og som bliver betalt ganske lidt for. Hvilket vist er genralt for firmaet at de ikke vil til lommerne. Saa jeg kan ikke have ondt i røven over at hun gerne vil tjene lidt eekstra ved siden af. Og har da slet ikke ondt af firmaet. Synes at det er at pisse paa medarbejderne at have dette i kontrakten, specielt naar de ikke vil betale en ordentlig løn.

Naa det var bare det jeg ville sige

mvh anders

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)