Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Managerens idé nr. 6

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra københavn
Tilmeldt 20. Feb 07
Indlæg ialt: 561
Skrevet kl. 00:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen Amioner

Har lige drukket noget rødvin, og det sidste jeg gør da jeg tommer glasset er at kigge i bunden - det går jeg faktisk hver gang.

Hvorfor ser jeg bunden af glasset ? - Hvorfor ser jeg ikke en reklame?

Ideas all around

mvh,

Peter

Fra København
Tilmeldt 7. Oct 07
Indlæg ialt: 680
Fra  Safegear ApS SorteSokker.dk Skrevet kl. 09:26
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Manageren:
Hvorfor ser jeg bunden af glasset ? - Hvorfor ser jeg ikke en reklame?

Fordi så vil jeg, og sikkert flertallet, ikke købe glasset i første omgang. Og så slet ikke et rødvinsglas. Når man har hældt rødvin op i glasset, er man slet ikke interesseret i at få en reklame i hovedet. Jeg er sikker på det vil give negativ værdi til de virksomheder, som vil benytte det.

Der skal ikke være reklamer alle steder man befinder sig. Reklamer skal være der hvor man har brug for det, når man har brug for det.... Ex. Google søgninger. 

Dbh. Yngvi

Fra Kolding
Tilmeldt 22. May 07
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 09:47
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 1 person

Yngvi K.:
Fordi så vil jeg, og sikkert flertallet, ikke købe glasset i første omgang

Nu ville pointen nok være, at du ikke selv skulle købe glasset. Det har du fået forærende af den vinhandel, som har købt glasset ved Manageren.

Der er mange traditioner og en vis prestige omkring lige præcis rødvin, som gør at konceptet måske ikke er supernemt at få solgt, med mindre man kan finde en måde at gøre det stilfuldt og diskret. Bortset fra det, kunne det måske være en udmærket idé, hvis man fandt en branche, der måske henvender sig knap så meget til "feinscmeckerne".

Ring til Merrild og hør om ikke du skal sælge dem en kampagne, hvor de kan give et par gratis kaffekopper med når de sælger en pose kaffe Smile

Besøg os på www.raketfart.dk. Vi er eksperter i webdesign, CMS og Design af DanDomain webshop.

Tilmeldt 4. Oct 10
Indlæg ialt: 133
Skrevet kl. 20:12

Ideen vil ikke kunne gå alle steder, men alligevel ikke tosset.

Flotte Lipgloss, og stort udvalg i makeup og parfume.

Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 535
Skrevet kl. 23:06

Så skulle det da være en reklame om endnu en god vin. Et intelligent glas der ved hvilken vin man drikker, som giver nyttig info om tilsvarende vine eller noget.

Evt en feature man kunne slå til og fra. Men vi skal nok længere frem før vi har en teknologi som gør dette realistisk.

Ligesom de levende aviser i Minority Report.. som i virkeligheden er store tynde Ipads med direct link til internettet.

Det skal nok komme.. men indtil videre, ville jeg nok baldre glasset hvis jeg så en reklame i bunden :)

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 23:22

Hvor meget rødvin har du drukket? Du staver i hvert fald som om, du har drukket en hel flaske! Hik! Drinks

Men hey, hvis idéerne kommer lettere så... :-)

Dbh

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Geneve
Tilmeldt 12. Aug 10
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 00:14

Hvorfor rødvinsglas? Hvad med ølkrus? Barpublikummet er måske mere til reklamer ...

Fra Geneve
Tilmeldt 12. Aug 10
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 00:17

Hvorfor rødvinsglas? Hvad med ølkrus? Barpublikummet er måske mere til reklamer ...

Fra Split
Tilmeldt 13. Oct 06
Indlæg ialt: 411
Skrevet kl. 01:22

Hvad der kunne være cool hvis hver flaske havde en Unik code som man kunne SMS til www.vinhuskeren.dk, så kunne man næste logge end for at se hvad der var skyld i den voldsomme hovedpine:)

2 mio. besøgende i Wordpress hvor jeg bla. skriver om ferie i Kroatien på 8 sprog

Fra københavn
Tilmeldt 20. Feb 07
Indlæg ialt: 561
Skrevet kl. 20:53

Jeg kunne godt forestille mig en reklame i bunden af et tysk ølkrus:)

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)