Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Min alder - fordel/ulempe

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Svendborg
Tilmeldt 5. Oct 10
Indlæg ialt: 313
Fra  Rockz Jewelry Skrevet kl. 22:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, igen, alle Aminos!Smile

Jeg er 15 år, og er ved at starte en ny virksomhed, hvor jeg vil importere ting såsom vandresko, soveposer osv.

Jeg er begyndt at tænke lidt i hvilke ulemper og fordele min alder har. 

Når jeg skal skrive til nogle, at at lave aftaler. Er det så en god ide at have min alder med, eller skal jeg bare "glemme" den?

Hvad ville typisk være klogest? For nogle ville sikkert bare mene at det var noget pjat og andre ville måske tænke at det var ret cool.

Håber på nogle meninger/svar, hilsen Gustav Smile

Vil du hæve konverteringen på din webshop? Jeg opsætter Facebook remarketing kampagner til nogle af Danmarks skarpeste priser! Send mig en besked og få et godt tilbud.

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 22:57

Hej Gustav,

Du kommer ikke uden om du ikke er myndig, så hvis du vil lave forretninger bør du være åben og fortælle hvor gammel du er. Din unge alder kan få konsekvenser for eventuelle samarbejdspanrtere, eksempelvis med gæld e.lign.

EDIT: Din alder er selvfølgelig irrelevant når du er over 18 :-)

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit 

Fra Kalundborg
Tilmeldt 19. Dec 09
Indlæg ialt: 858
Fra  Knockout Marketing Skrevet kl. 22:59

Lad være med at nævne din alder, det gør vi andre jo heller ikke :) Du skal blive vægtet på din professionalisme i forretnings sammenhæng og der vil din oplysning sætte en stopklods i nogle tilfælde hvis personen du forhandler med ikke mener han vil gøre forretning med en 15 årig.

Hvorimod hvis du viser dig fra din bedste side til en start og der senere hen i forløbet vil være spørgsmål til hvor ung du er, har du allerede bevist hvad du kan udrette og ikke skal behandles anderledes.

EDIT: Lige på det punkt har Casper selvfølgelig ret!

Få 3 tilbud fra lokale ejendomsmæglere på formidlingen af dine erhvervslokaler (gælder også privat bolig)

Fra Svendborg
Tilmeldt 5. Oct 10
Fra  Rockz Jewelry Skrevet kl. 23:00

okay, tak for det vildt hurtige svar! :)

Men det er vel også fair nok, fra min side, at være åben og fortælle det fra starten og håbe på det bedste

Vil du hæve konverteringen på din webshop? Jeg opsætter Facebook remarketing kampagner til nogle af Danmarks skarpeste priser! Send mig en besked og få et godt tilbud.

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 23:00

M.P: hans alder kan altså være et problem med hensyn til at indgå aftaler, stifte gæld m.m. 

EDIT: Så din EDIT efter dette indlæg, og tror i bund og grund vi er enige :-).

Fra Svendborg
Tilmeldt 5. Oct 10
Fra  Rockz Jewelry Skrevet kl. 23:02

M.P:

Hvorimod hvis du viser dig fra din bedste side til en start og der senere hen i forløbet vil være spørgsmål til hvor ung du er, har du allerede bevist hvad du kan udrette og ikke skal behandles anderledes.

- Den er måske meget god at køre med!

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)