Jeg søger en praktikplads hos en af fantastiske iværksætter! Da jeg skal i praktik som en del af min uddannelse(HG).
Jeg er 17 år driver pt. SuperStyle.dk og en masse andre internet baseret projekter. Nogle af jer der har mulighed for at tilbyde mig en praktikplads i uge 44?
Kunne godt tænke mig noget inden for handel eller noget andet spændene!
Det kunne måske være en meget god ide, lige at uddybe lidt mere om dig selv, hvad du godt kan lide, hvad dine drømme er, og hvilken branche du gerne vil i praktik som. Man er jo også iværksætter hvis man er håndværker og har egen virksomhed. Så en uddybelse tror jeg helt sikkert vil hjælpe :-)
Det kunne måske være en meget god ide, lige at uddybe lidt mere om dig selv, hvad du godt kan lide, hvad dine drømme er, og hvilken branche du gerne vil i praktik som. Man er jo også iværksætter hvis man er håndværker og har egen virksomhed. Så en uddybelse tror jeg helt sikkert vil hjælpe :-)
Gør jeg så!
Mit navn er Lasse, er 17 år gammel og bor i Solrød Strand så kan i hele hovedstaden (men praktik ved Billund området kan også gå, da min far bor der). Min drøm er at drive international virksomhed! inden for handel eller marketing.
Jeg kan godt lide handel og marketing. Jeg søger derfor praktikplads inden for noget med handel, salg eller marketing.