Goddag, Hej, Jeg er interesseret i en Prestashop løsning, som skal være nem og billig. Shoppen må gerne tage udgangspunkt i en template, som så bare skal tilrettes med billeder og lidt "tweak" her og der, samt naturligvis integrationen af et betalingsmodul. Jeg er ikke så "krævende", såfremt vi kan finde en god template. Jeg har rodet lidt med Prestashop og jeg har fået uploadet en template til mit domaine. Synes dog at det bliver lige langhåret nok, når jeg skal til at HTML kode i global filen - da jeg praktisk talt ingen erfaring har med det. Er der nogle der kan assistere mig med at tilrette en template, og har i evt. nogle "fede" nogle liggende? Og så selvfølgelig det altovervejende spørgsmål - hvad vil det komme til at koste? Venligst Tue Nielsen |
Hejsa Tue.
Jeg kan i samarbejde med et Thailandsk firma tilbyde dig en super god ydelse indenfor PrestaShop.
Grunden til jeg kan være sikker på du får god kvalitet, er fordi vi har mange års erfaring indenfor lige præsis PrestaShop.
Prisen er helt i bund, da vi holder til i Thailand og har en masse gode ansatte programmører og designere, og enda 3D programmører.
Skriv en Pb tl mig med kravspec. og jeg vil komme med et yderst godt tilbud