Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Piaggio Ape salgsvogn, kaffevogn reklame eller lignende

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 11. Jan 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 19:46 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

jeg kunne være interesseret i en sådan salgsvogn. KAn jeg se billeder og kan du oplyse i hvilket prisleje vi befinder os?

På forhånd tak.

MVH Jan

Tilmeldt 9. Oct 10
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 20:48 | Låst

Hej Jan

Kan du ikke kontakte mig på info@cafe2u.eu, så kan vi tage kommunikationen der eller eventuelt over telefon.

På forhånd tak

Med venlig hilsen

Jonas

Tilmeldt 26. Jan 11
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 18:38 | Låst

Hej Piaggio

Kunne bestemt være interesseret, men har lige et spørgsmål, må man bruge den i København på støget m.m.

Tilmeldt 9. Oct 10
Skrevet kl. 19:30 | Låst

Hej

Alle der handler på strøget i København, skal have et omføringsmærke, som man køber af kommunen. Der er et der gælder for alle bydele undtagen København K, og det andet gælder kun for København K.

Hvis du er interesseret i at købe den, har jeg nogle du kan kontakte hvis du er interesseret i at stå i et storcenter med den i stedet.

Med venlig hilsen

Jonas

Tilmeldt 26. Jan 11
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 17:32 | Låst

Hej Jonas

Jeg tror du misforstod mit spørgsmål, jeg prøver lige igen, må jeg køre ind på strøget med den, da det jo er en knallert 45.

Ja jeg er meget intresseret, den skal bruges til noget vi aldrig har set i danmark før, så jeg kunne godt tænke mig at se nogle billeder, så jeg kan danne mig et indtryk af om den kan bygges om til lige vores behov, det enest der skal være i vognen er en specialmaskine på 40 x25 x 10  og en gas friture. Du kunne måske sende nogle billeder til mig på min mail, adressen er  oew@pc.dk

hilsen tossenret

Tilmeldt 9. Oct 10
Skrevet kl. 18:35 | Låst

Hej Tossenret

Jeg har skrevet en mail til dig. Mht. det med strøget, så må jeg henvise til færdselsloven

-Jonas

Tilmeldt 11. Feb 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 13:52 | Låst

Hvad mener du den skal koste?

Hvor står den?

Er den helt uden kaffemaskiner m.m.?

Tilmeldt 9. Oct 10
Skrevet kl. 17:27 | Låst

Hej

Den koster 60.000 kr. plus moms.

Uden kaffemaskiner. Det er muligt at jeg kan sælger nogle nye maskiner med, men det vil være strømmaskiner, hvilket er bedst til arrangementer og lignende, da disse kræver strøm.

Den står pt. i garage på Falster, hvor den kan beses, men den kan leveres i København uden meromkostning.

Hvis der er flere spørgsmål kontakt da venligst på 24 43 59 58

Med venlig hilsen

Tilmeldt 16. Apr 11
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 10:19 | Låst

Hej Crokett,

Det er længe siden du har oprettet dette indlæg - og derfor er din kaffevogn måske allerede solgt.

Hvis IKKE er jeg meget interesseret i at se den mhp at købe den.

Jeg ser frem til at høre fra dig.

Mvh

Gitte Jørgensen

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)